Ajda je uredniška direktorica medijske založniške hiše Adria Media Ljubljana, d. o. o., odgovorna urednica revije Cosmopolitan, ustvarjalka podkasta Sprehod na dan in ustanoviteljica ter lastnica blagovne znamke Lady Pippa Co. - vsekakor ženska, ki v življenju žonglira med številnimi vlogami. Dan vedno začne s kavo, natančneje s turško in v družbi dobre knjige. V kratkih sedmih letih se je njena pot razvila od vloge pripravnice na projektu Hud job v medijski hiši do uredniške direktorice, ki z ekipo bdi nad pripravo vsebin za najbolj priljubljene življenjsko-stilske medijske vsebine pri nas, kar od nje zahteva veliko odgovornosti. Svoj navdih išče v naravi in pobegih v hribe, na potovanjih in s prakticiranjem joge. Pravi, da jo slednje vedno znova »ponastavi«.
Kristina Gregorc se je Skupini Mercator pridružila po zaključenem študiju na Univerzi v Exeterju in Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Kariero je začela na oddelku nabave, jo nadgradila na oddelku marketinga, takrat pa je bila sočasno tudi asistentka predsednika Mercatorjeve uprave. Zadnji dobri dve leti je mlada, 26-letna Kristina, direktorica sektorja, kjer vodi pomembne projekte na področju digitalne preobrazbe podjetja, intenzivno pa se ukvarja predvsem z razvojem Mercatorjevih digitalnih produktov kot je spletna trgovina in spletne vsebinske platforme M Soseska.
Luka Dremelj je bil star 27 let, ko je leta 2018 prevzel vodenje berlinskega Erenta, največje spletne platforme za izmenjavo raznovrstnih predmetov in vozil v Evropi – od avtodomov do tiskalnikov, od gradbene mehanizacije do invalidskih vozičkov. Z digitalno transformacijo in prestrukturiranjem je ustvaril dobičkonosno podjetje, zaposleni pa so takrat za polno plačo delali zgolj štiri dni na teden. Njegova fokusna področja so finance, kadri in razvoj. Leta 2021 je postal še glavni izvršni direktor spletne tržnice Shpock.
V dualnem načinu strokovnega izobraževanja v sodelovanju z gospodarstvom izobražuje za inženirske in druge poklice prihodnosti. Pod njegovim vodstvom Academia stremi k zmanjševanju primanjkljaja deficitarnih poklicev in zagotavljanja praktičnega izobraževanja v realnih delovnih okoljih. Žana je lani New Yorški Forbes uvrstil na lestvico ‘Forbes Under 30 Europe List’, izbor mladih posameznikov, ki najbolj pozitivno vplivajo na svet. Diplomiral je iz ekonomije in mednarodnega poslovanja na Univerzi v Aucklandu v Novi Zelandiji s povezanimi študiji z nacionalno univerzo v Singapurju, trenutno pa zaključuje podiplomski študij še na unvierzi v Oxfordu.
Jure Berk je inovator, podjetnik in ustanovitelj podjetja Berk Composites, katere glavna dejavnost je butična izdelava ultralahkih kolesarskih sedežev iz karbonskih vlaken. Jure se lahko pohvali z že več odmevnimi projekti, njegov najbolj impresivni pa je zagotovo izdelava najlažjega kolesa na svetu, težkega 3.986 gramov, kar je slabe tri kilograme manj od koles, ki jih sicer uporabljajo profesionalni cestni kolesarji. 29-letni Domžalčan je leta 2011 tudi nastopil na Dirki po Sloveniji.
Znamki Mercedes-Benz se je pridružila poleti leta 2019, kjer je s projektnim vodenjem, načrtovanjem in analizo procesov dobave dodobra spoznala ta ključni segment avtomobilske industrije. Istočasno je postala tudi ambasadorka trajnostne kampanje. Septembra lani je prevzela vodstveno mesto na oddelku za globalno dobavo za poprododajo na področju tovornjakov in avtobusov Daimler, kamor spada znamka Mercedes-Benz.
Mladenič je najprej opravil pripravništvo v pravni službi Evropske Komisije, nato delal na višjem sodišču v Mariboru, pozneje na Veleposlaništvu Republike Slovenije v Washingtonu D.C., leta 2018 po končanem podiplomskem študiju na New York University (NYU) School of Law pa se je pridružil mednarodni odvetniški pisarni Cleary Gottlieb Steen & Hamilton LLP s sedežem v New Yorku, kjer svetuje strankam kot evropski in ameriški odvetnik.