Tilen ima več kot 12 let izkušenj v marketingu, vse od kreative v oglaševalskih agencijah do digitalnega marketinga in blockchaina. Svojo kariero je štartal z več kot 10 uspešnimi Kickstarter kampanjami, nadaljeval pri Ameriškem Veleposlaništvu v Ljubljani, kjer je posnel več nagrajenih viralnih posnetkov. Enega izmed njih so si sposodili tudi pri Netflixu, pri ustvarjanju dokumentarca o znanem igralcu Billu Murrayu. Tri leta je vodil marketinško ekipo pri hitro rastočem tehnološkem podjetju Visionect v Ljubljani, se nato preselil na Dunaj in se pridružil avstrijskemu scale upu leta - Bitpanda. Trenutno vodi Growth in Community ekipi pri podjetju LimeWire - gre za inovativno platformo za glasbo, ki je v zadnjih 3 mesecih zbrala 10,4M sredstev in podpisala sodelovanje z Universal Music. Prav tako je so-ustanovitelj CF Meetups, ki je pred nekaj leti v Slovenijo tudi uradno pripeljal Kickstarter in omogočil, da slovenski projekti lahko lansirajo na globalnem trgu Kickstarterja.