N. D. | 25. 10. 2022, 13:59

Slovenka, ki na področju digitalne preobrazbe premika mejnike največjega trgovca pri nas

Aleksandra Saša Prelesnik

Metropolitan Slovenija je letos prvič v sodelovanju s partnerji in strokovno komisijo izbral 33 uspešnih mladih ljudi s petih različnih področij, ki ustvarjajo svet, v katerem bomo živeli jutri. S ponosom vam predstavljamo izjemno posameznico, ki na področju poslovnega sveta ustvarja nove trende, ruši rekorde in presega pričakovanja. 

Generacija 2022 projekta Metropolitanovih 33 pod 33 je razdeljena na pet kategorij: šport, znanost, kultura, poslovni svet in zagonska podjetja. Celotni nabor je na voljo na posebni strani Metropolitanovih 33 pod 33.

Spoznajte Kristino Gregorc, direktorico digitalne komunikacije, razvoja in spletne prodaje v Mercatorju:

Kristina Gregorc se je Skupini Mercator pridružila po končanem študiju na Univerzi v Exeterju in Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Kariero je začela na oddelku nabave, jo nadgradila na oddelku marketinga, takrat pa je bila sočasno tudi asistentka predsednika Mercatorjeve uprave. Zadnji dobri dve leti je mlada, 26-letna Kristina, direktorica sektorja, kjer vodi pomembne projekte na področju digitalne preobrazbe podjetja, intenzivno pa se ukvarja predvsem z razvojem Mercatorjevih digitalnih produktov, kot so spletna trgovina in spletne vsebinske platforme M Soseska.

Po študiju ste začeli delati v Mercatorju in hitro napredovali – kako ste v tako velikem podjetju kot mlada novinka poskrbeli, da so bila vaša znanja in talenti opaženi? 

Ob tem, ko sem v Mercatorju delala tudi na več področjih hkrati, sem se sočasno veliko učila o ključnih procesih v podjetju. Nič mi ni bilo pretežko in odveč. Ko si motiviran, ko te delo resnično zanima in veseli, sprejmeš tudi dolge delovnike in te ne motijo neprespane noči. Če želiš biti na pravem mestu ob pravem času, se bodo pokazale prave priložnosti, ki jih je treba ne samo zagrabiti, ampak tudi opraviti več kot le pričakovano. Vodstvo podjetja je prepoznalo mojo predanost, željo po učenju in sodelovanju, strast, zvestobo in motiviranost. Pri tem pa nisem povzpetniška, ampak me resnično motivira in veseli pridobivanje novega znanja. V Mercatorju so me sprejeli odprtih rok in mi nesebično pomagali. Brez podpore vodstva, kjer so bili tudi moji mentorji, zagotovo ne bi tako hitro napredovala.

Aleksandra Saša Prelesnik

Katere so bile ključne lekcije, ki ste jih pridobili v obdobju od začetka poslovne poti do danes?

Za vse, kar si želiš doseči, je treba trdo delati in si prizadevati, ob ovirah je treba vztrajati, predvsem pa mora biti to, kar delaš, tvoja strast.

Kakšne so po vašem mnenju prednosti dela v tako velikem mednarodnem podjetju, kot je Mercator?

To, da lahko črpaš znanja z različnih področij in sodeluješ v različnih projektih, ki se izvajajo v različnih državah. To zahteva več tvoje energije in časa, vendar so tudi učinki toliko večji, s tem pa tudi zadovoljstvo ob doseženem.

Kaj vas pri vašem delu najbolj navdušuje?

Da spoznavam strokovnjakinje in strokovnjake z zelo različnih področij in z njimi sodelujem, si izmenjujem mnenja in se lotevam vedno novih izzivov. Največja energija prihaja od ljudi.

Pandemija je v zelo kratkem času spletno nakupovanje spremenila v zlati standard – kakšen je naslednji korak za trgovske velikane in kakšni izzivi s tem vas čakajo v bližnji prihodnosti?

Izzive vidim kot priložnosti in tudi v Mercatorju jih želimo ter znamo izkoristiti. Zato nam je pomembno vodilo naša jasna 'omnichannel' strategija, ki jo uspešno uresničujemo z močnim ekosistemom. Ta se razpreda od inovativne digitalne platforme in ekosistema msoseska.tv, prek največjega lojalnostnega kluba in naše aplikacije Moj M, ki prek sodobnih rešitev, kot sta M Sken in M pay, povezuje oba svetova - online in offline. Čeprav je pandemija pospešila digitalizacijo in konzumacijo digitalnih storitev, je dela na področju vpeljevanja digitalnih rešitev in spreminjanja navad potrošnikov še veliko. Še naprej moramo delati na optimizaciji naših storitev in jih približevati kupcem, graditi na novih digitalnih generacijah, ki jim digitalne storitve predstavljajo commodity in pomagati izobraževati starejše, ki jim tovrstne storitve zaradi priročnosti lahko dejansko olajšajo življenje.

Kaj je bilo tisto, kar vas je zares premaknilo na pot do današnjega uspeha?

Cilj, da želim delati v poslovnem okolju, sem si zastavila zelo zgodaj. Da mi je uspelo, pa imajo pomembno vlogo tako prirojene lastnosti, kot so energičnost, vztrajnost, odprtost, kot ljudje, ki so me spodbujali, verjeli vame in mi pomagali. Brez enega ali drugega bi težko nabrala toliko izkušenj v tako kratkem času.

Podpornika projekta sta Barcaffè in Zavarovalnica Triglav, več o projektu pa si lahko preberite TUKAJ.

Uredništvo