Dostava prečudovitih šopkov v okrašeni škatli na katerikoli želeni naslov? Prva spletna cvetličarna sopek.si sedaj dostavlja po vsej Sloveniji in zagovarja pridih romantike in veselja ob prejemanju cvetja. Čas je, da to dejanje znova obudimo!
Za uspešno zgodbo stojita Aljaž Sahornik in Jakob Ferčec. Prisluhnimo jima!
M: Kaj je bil vajin največji strah pri zagonu posla v Sloveniji?
Podjetje sva začela graditi pred tridesetim rojstnim dnevom, ko še nisva imela nobenih večjih osebnih finančnih obveznosti. Tako nisva imela veliko za izgubiti. Prav tako se nisva podala v velike finančne rizike, saj sva si izbrala področje, kjer sva večino dela lahko opravila sama in nisva potrebovala drugega kot vložen lastni trud. Prevladala je želja po ustvarjanju nečesa novega, ki je popolnoma zasenčila kakršenkoli strah.
M: Kaj je bila medtem največja poslovna lekcija, ki sta se jo naučila?
Glede oblikovanja ponudbe in produkta sva se naučila, da je zmeraj potrebno poslušati trg, se sproti prilagajati ter v trenutku, ko se začne kakšna težava ponavljati, do nje aktivno pristopiva ter poiščeva boljši način. Pomembno je tudi, da se iz napak naučiva čim več, ter jih ne ponavljava. Le tako lahko postajava zmeraj boljša.
Ideja o spletni cvetličarni je nastala po vzoru uspešnih ameriških cvetličarn. Koncept dostave šopka na dom, je bil takrat v naši regiji prava novost, zato se nam je zdela to odlična priložnost. V prvem letu poslovanja so nas stranke šele spoznavale in bile dokaj skeptične do storitve dostave šopka na dom. Zato smo prejeli kar nekaj radovednih klicev z vprašanjem ali bo šopek res dostavljen?
M: Zaupajta nam kakšno anekdoto!
Enkrat je materinski dan padel ravno na nedeljo, zato smo morali opravljati dostave šopkov sami, saj pošta takrat ne obratuje. Bilo je zelo ganljivo gledati vse presenečene, vesele obraze mamic, ki so potočile tudi kakšo solzice sreče. Takšna izkušnja ti da smisel in te spomni zakaj opravljaš to delo.
M: Kako je zaprtje zaradi covid-19 vplivala na vajin posel?
V začetku ukrepov je seveda sledilo nekaj zelo nervoznih tednov. Razmišljanje je bilo v tej smeri, da bomo pakete dostavljali tako dolgo, kot bo to fizično možno. Ker so se cvetličarne začele zapirati, je bilo težko dobiti sveže cvetje. Zaradi zapletov pri dobavljanju iz gojišča, ki nam je pred tem dostavljalo cvetje, smo morali tudi zamenjati dobavitelja ter poiskati takšnega, ki je tudi v času zaprtja imel na razpolago sveže cvetje. Posel pa je, tako kot vsem spletnim trgovinam, precej narasel. To nam je tudi omogočilo, da smo lahko odprli svojo prvo fizično poslovalnico, ki se nahaja v Mariboru.
Želimo, da cvetličarna cveti tako kot naši šopki. Seveda si, tako kot vsako podjetje, želimo, da podjetje raste ter cveti. Vemo, da se trudimo v pravi smeri, ko prejmemo pohvale strank ali pa zasledimo reakcije prejemnikov šopka - največkrat v obliki objave na družbenih omrežjih. To je največja nagrada in potrditev za naše delo! Spremljamo pa tudi, kaj se dogaja na trgu cvetja ter se prilagajamo zadnjim cvetličnim trendom ter smernicam.
M: Kaj vaju zares ločuje od drugih?
Zagotovo je to hitrost dobave, poslušanje strank, spremljanje trendov ter nenehna skrb za sveže cvetje. Slednje je zelo pomembno, saj ne želimo, da se nabira zaloga, zato takoj, ko prejmemo naročilo, poskrbimo tudi za pravočasno dobavo cvetja. Proces je že utečen in hiter, zato si lahko privoščimo dostavo šopka na dom že naslednji dan, kar naše stranke zelo cenijo. Šopke vedno prilagajamo letnim časom ter zadnjim trendom, seveda pa imamo tudi nekaj takih, ki so “klasika” med cvetjem – rdeča vrtnica in podobno. Veliko vloženega znanja ter energije se odraža tudi v optimizirani spletni strani, ki je uporabniku prijazna in lahko razumljiva. Namen je, da je proces naročanja šopka ter dostave enostaven in lahkoten, z le nekaj kliki.
Preberite tudi druge Dialoge: Lepa Afna spregovorila o delu vplivneža: "Včasih se zdi, da si želijo sledilci vedeti vse in še več."
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del