Bugatti je v zadnjih 15 letih predstavil dva nova avtomobila (in številne izpeljanke), oba pa sta ob prihodu na trg vstopila v klub najhitrejših serijskih avtomobilov na svetu, če mu že nista tudi zavladala. Kljub temu pa nobeden od njiju ni dobil statusa pravega avtomobila za voznike, avtomobila, ki bi se resnično obnesel tudi na zavitih cestah, ne le v ravni črti.
Za znamko z bogato dirkaško zgodovino je to skoraj nedopustno, kar so naposled ugotovili tudi pri slavni francoski znamki. Odgovor? Bugatti divo.
Poganja ga že znani osemlitrski motor s 16 valji, štirimi turbo puhali in 1500 'konji' oziroma 1103 kilovati moči, kot ga poznamo že iz chirona. Podobnost med modeloma pa s tem konča. Divo ima popolnoma novo zunanjo podobo, v celoti pa je za 35 kilogramov lažji, a hkrati ima zaradi aerodinamičnega paketa za 90 kilogramov večji potisk k tlom. Končna hitrost je sicer elektronsko omejena – na 380 kilometrov na uro.
So vas zgornji podatki navdušili za nakup? Za avtoček so pri Bugattiju zahtevali okroglih pet milijonov, kajti vseh 40 primerkov so razprodali še pred letošnjo uradno predstavitvijo. Za rabljenega pa boste gotovo morali dodati še kak milijonček ali dva.
TEKST Jure Šujica FOTO Bugatti
Novo na Metroplay: Ines Erbus o avtoimuni bolezni, ljubezni do hrvaščine in potovanjih