Živa Avžner | 12. 12. 2021, 10:00
Nika Regoršek o trendih naravnega in minimalističnega videza ter njeni najtežji poslovni lekciji
Nika Regoršek je izjemno uspešna oblikovalka obrvi, ki je navdušila marsikatero žensko (pa tudi moškega) s svojim občutkom za estetiko in detajle. Prav tako je vizažistka in ima precej izkušenj z digitalnim marketingom, torej ni naključje, kako je s svojo kreativnostjo postala tako prepoznavna v svetu naravnega videza, ki se čedalje bolj vpleta v naš vsakdan.
M: Kaj najprej opazite na nekom?
Presenečena boš – niso obrvi. Najprej opazim posameznikove ustnice. Obrvi opazim samo, če gre res za ekstrem. Nimam poklicne deformacije oziroma se trudim, da je nimam. Opazim tudi nasmeh in oči, če pa greva globlje, pa sama hitro začutim človekovo energijo.
M: Ali zagovarjate trend naravnega videza?
Ja. Čedalje bolj. Iz leta v leto bolj. Opazila sem, glede na to, da sem tudi vizažistka, da se tudi ličenje prilagaja trendom. Zdaj smo v obdobju, ko so nam všeč naravne in goste obrvi, tudi če niso naravne, poznamo tudi t. i. powder obrvi, ki so široke. Že sama obrv naredi videz, če pa si zraven malce poudarimo ustnice, je to to. Vse je naravno. Uporabljamo BB-kreme, ki niso tako vpadljive. Tudi sama sem se navadila, da ob svojih gostih obrveh ne potrebujem močno poudarjenih oči, vendar videz dopolnim le z ustnicami, ki jih imam pa res vedno namazane, pa naj bo to z glosom ali nežno šminko.
M: Kdaj bi lahko rekli, da nas je prevzela ta vročica naravnega in minimalističnega videza?
Pojavilo se je pred dvema letoma, in mislim, da bo čez kakšno leto takšen videz še bolj popularen. V bistvu se je trend začel, ko sem začela izvajati laminacijo. Ženskam so takrat postale všeč te bujne obrvi. Mislim, da v Ameriki laminacija še ni tako razširjena. Evropa prevladuje. Pri tem je imel največ vpliva Instagram, saj so se fotografije hitro delile, zato se je laminacija tudi hitro razširila.
M: Kako vas je pot pravzaprav pripeljala do laminacije?
Najprej sem delala v gostinstvu, zraven pa sem tudi ličila. Vedela sem, da sem kreativna in da znam z ljudmi. Po poklicu sem medijski tehnik, veliko imam izkušnje tudi v digitalnem marketingu. Odločila sem se za tujino, kjer sem mislila, da bom delala v gostinstvu, vendar sem po spletu okoliščin pristala v kozmetičnem salonu. Bili so navdušeni, ker sem bila urejena in komunikativna. Začela sem se uvajati in mislila sem, da bo to mala malica, saj sem se kot vizažistka spoznala na obrvi, ampak tam so meni prvič predstavili tehniko nitkanja, ki pa ni tako lahka, kot je mogoče videti.
Ženska, ki me je uvajala, mi je povedala, da nitkanje po navadi osvojiš po kakšnih dveh mesecih, od mene pa so pričakovali, da se naučim v dveh tednih. Če zdaj razmišljate, kaj je težkega pri tem, si predstavljajte, kako z nitko narediti ravno linijo. Občutek na koži že dobiš, je pa res, da sem ves čas vadila na svojih kolenih. (smeh)
Tam sem delala več kot pol leta, vmes pa sem že začela razmišljati, kako naj novo osvojeno znanje prenesem v Slovenijo. Nisem bila ravno prepričana, kako bi uspela z nitkanjem, mi je pa pri tem nekega dne pomagala sponzorirana objava, ki se mi je prikazala na Instagramu. Prikazala se je objava podjetja, s katerim še danes sodelujem, in odkrila sem laminacijo. Laminacija je metoda, ki zdrži od šest do osem tednov. S produktom utrdimo obrvi, da dlačice stojijo tako, kot jih počešemo. S to tehniko lahko prilagodimo svoje obrvi in jim damo urejeno, gostejšo obliko. Po nekaj tretmajih se lahko obrvi izboljšajo.
M: Kako se je vse skupaj nadaljevalo?
Zelo mi je bilo všeč, zato sem se odločila, da poskusim. Naročila sem produkte in pri tem podjetju opravila tečaj. Začela sem z osebnim profilom, na katerem sem že imela nekaj navdušenk, saj sem delila trenutke ličenja. Najprej sem delala v Celju in se pozneje širila tudi v Ljubljano. Prav tako sem delala v Londonu na več lokacijah, kar povezujem s tem, da sem notranje nemirna, kar pomeni, da sem rada dinamična in obožujem menjanje lokacij – drugače bi mi bilo dolgčas. V dveh mesecih sem doživela velik bum. Kaj kmalu sem začela organizirati tečaje, saj je tehnika zanimala tudi druge ženske.
M: Ste torej prav vi v Slovenijo vpeljali trend laminacije?
Tukaj bom previdna. Rečem lahko, da sem bila med prvimi, ki je začela izvajati laminacijo, ne vem pa, ali sem bila prva. Sicer tega nisem zasledila pri nikomer, lahko pa potrdim, da se je z mano začel tisti nori naval.
M: Ali vaš občutek za estetiko in izkušnje v marketingu sovpadajo s tem, kar počnete zdaj?
Seveda. Detajli so mi že od nekdaj pomembni – tudi pri digitalnem oblikovanju. Prav tukaj so mi detajli bolj všeč in pomembni kot celota. Tudi človeški obraz mi je neverjetno zanimiv, zato mi je mogoče malo žal, da nisem šla v estetsko kirurgijo. Le učiti se ne bi mogla toliko. Jaz in sedenje za knjigami sta dva različna pojma. (smeh)
M: Ste izjemno poslovno zagreti. Kakšni so načrti za prihodnost? Ostajate pri obrveh?
Definitivno želim ostati pri obrveh in delu z ljudmi. Če mi je dano, bi želela imeti tudi svoje lastne produkte.
M: Vaša najtežja poslovna lekcija?
Tukaj se moram navezati na obdobje korone. Hkrati mi je dala vedeti, kaj si res želim, obenem pa me prestrašila, da je virus zamrznil mojo storitev. Dojela sem, kako je, ko imaš nekaj svojega in brez kakršnekoli možnosti vpliva začneš to izgubljati. Veš, na kaj si lahko pripravljen, tako da me je tudi korona nekaj naučila.
Kot poslovno lekcijo pa bi še izpostavila, da če ne tvegaš, ne profitiraš. Vseeno pa idejo prespite in jo dobro premislite – brez impulzivnih odločitev! Verjamem v višjo silo, v svoje močne želje, res pa je, da se vedno ravnam po občutku in poslušam svoje srce. Pozitivo oddajaš - pozitivo privlačiš. Tako enostavno je!
M: Katero potezo za uspeh priporočate?
Lotite se tega! Če si nekaj res želite, bo to prišlo do vas. Investicije niso stoodstotne, je pa res, da tukaj ne govorim o ogromnih zneskih. In seveda, delajte nekaj, kar vas veseli. Se pa sama ravnam po posebni osebi – po svojem idolu.
M: Ste vedeli, da vam bo z novostjo na slovenskem trgu uspelo?
Nisem vedela. To je tisto – če ne tvegaš, ne dobiš.
Še najmanj pa sem si mislila, da bom zaslovela z laminacijo, saj nisem vedela, kako bodo Slovenci reagirali in novost sprejeli. Poskusni zajček sem bila seveda sama, nadaljevala pa sem s prijateljicami in znanci. Uradno si nisem upala lotiti se posla, zato sem prej potipala pri bližnjih, kako se jim zdi. Nikar direktno v samostojno podjetništvo. Najprej si naredite svoj krog, šele nato nadaljujte resno poslovno pot. Tako vam bo lažje uspelo.
M: Mirno morje ne naredi izkušenega mornarja.
Uf, to pa je moj najljubši rek že kar nekaj časa! Prijateljica mi pravi, da zelo dobro delujem pod pritiskom. Če bi me nekdo poslušal, kaj vse si še želim, bi mi rekli, da si zapletam življenje. Če imam željo, če vidim potencial, tudi za svojo korist, bom to naredila, in če bo komplicirano, pač bo. Je pa res, da vedno izberem lažjo pot. Redko kdaj me kakšna stvar vrže iz tira, zato ima prijateljica prav – res imam raje razburkano morje. (smeh)
Preberite tudi drugi Dialoge: Avtorica knjig o krašenju kruha Anita Šumer: "Korona je bila dobra za razmah peke z drožmi."
Novo na Metroplay: “Ljudje mislijo, da je podjetništvo bogastvo brez truda!” | Marko Verdev