N. Vo. | 17. 4. 2024, 14:58

Kako nas goljufajo z mesom: nekdanji mesar razkril podle trike (naslednjič bodite bolj pozorni!)

Bobo

Pogosto smo priča goljufijam, ki jih prodajalci v trgovinah izvajajo na račun kupcev.

Prodajalci uporabljajo različne trike, da bi kupce spodbudili k plačilu višjih zneskov, pri čemer jim prodajajo praktično vse, kar je na voljo, vodi pa jih miselnost "če uspe, uspe." Goljufije so še posebej pogoste pri prodaji mesa in suhomesnatih izdelkov. Vse bolj običajno postaja zavajanje glede teže. Na primer: eden od kupcev je v trgovini stehtal 100-gramski paket, tehtnica pa je dejansko pokazala le 78 gramov mesa.

"Opozarjam, da ravno pri tehtanju prihaja do največjih zavajanj. Na kontrolni tehtnici v trgovini je bilo izmerjeno le 78 gramov. To ni prvič, da so se zgodile takšne nepravilnosti. Pri večjih količinah se to težje opazi, a pri 100 gramih je razlika očitna," je navedeno v objavi na Instagramu. A to ni bil edini tak primer. Več nekdanjih mesarjev je javno opozorilo na trike v mesarski industriji, poroča zagreb.info.

Bobo

Triki v mesarstvu

"Zavedajte se, da je meso v glavnem vedno polno vode, zato - recimo - kilogram zrezkov, ki ste jih prinesli domov in postavili v hladilnik, po nekaj urah ne tehta toliko. Meso zaradi vode izgubi težo. Poleg tega se v trgovinah poigravajo tudi s tehtnicami. Pod papir, na katerem tehtajo meso, pogosto položijo nekaj dodatnega, kar poveča težo izdelka. Na ta način si vodje trgovin zagotovijo dodatne bonuse," je pojasnil nekdanji mesar, ki je zaradi takšnih praks podal odpoved.

Kar zadeva mesne izdelke, številni mesarji zavračajo mletje svežega mesa in raje ponujajo že pripravljeno, predhodno mleto meso. S tem se znebijo ostankov in izognejo ponudbi čistih kosov mesa. Večina potrošnikov ne pomisli na ponovno tehtanje pakiranega mesa doma ali v trgovini, ne da bi vedeli, da je v ceno vključena tudi teža papirja ali plastične embalaže. Pogosti so tudi triki s prekrivanjem deklaracij in razlikami med cenami na izdelkih in pri blagajni.

Novo na Metroplay: “Ljudje mislijo, da je podjetništvo bogastvo brez truda!” | Marko Verdev