D.H. | 7. 10. 2024, 18:00

Facebook uvaja nekaj novosti, a uporabniki niso ravno navdušeni

Profimedia

Narava vseh družbenih medijev je, da kukajo k sosedu in povzemajo funkcije, dokler si niso vse te platforme med seboj strašljivo podobne. Tako se je tudi Facebook odločil vključiti nekaj novih, drugje že videnih funkcij, ki so jih razkrili v nedavni objavi za javnost. Jih prepoznate?

Funkcija 'Explore'

Na vrhu poznanega Facebook menija se dodaja nov zavihek z imenom 'Explore'. Poglejte, ali vas njihov uradni zapis spomni na kaj podobnega:

"Explore je oblikovan tako, da vam pokaže vsebine, ki ne le zabavajo, ampak vam pomagajo zakopati globlje v vaša zanimanja, najti navdih resničnih ljudi in strokovnih skupnosti ter narediti naslednji korak. Je prilagojen interesom vsakega posameznika in uporablja kopico signalov, prek katerih naš algoritem poskrbi, da vsebina vedno odraža stvari, ki vas zanimajo."

Facebook torej uvaja svojo različico funkcije For You, kot jo poznamo s TikToka, vsebina pa se ustvarja na podlagi podatkov, ki jih imajo od vsakega uporabnika. TikTok je še vedno nekoliko v prednosti, saj obenem omogoča različna orodja za prilagajanje strani For You, zato se lahko verjetno že kmalu pričakujejo nadgradnje tudi za Explore. 

'Reels' malce drugače

Nekoliko se spreminja tudi način, kako lahko gledamo kratke video posnetke ljudi, ki jim sledimo. Facebook bo zdaj omogočal gledanje teh posnetkov v celozaslonskem načinu, drugega za drugim, medtem ko bo posnetke izbiral algoritem za ustvarjanje predlogov glede na to, kaj ste gledali ali všečkali. Tako boste lahko odkrivali posnetke zunaj vašega obstoječega Facebook mehurčka.

Pri Facebooku so povedali, da mlajši odrasli uporabniki skoraj 60 odstotkov časa, ki ga preživijo na Facebooku, gledajo video posnetke v kategoriji 'Reels'. S to manjšo spremembo bo nepretrgano nizanje posnetkov zelo podobno skakanju med posnetki na TikToku. 

Upravljanje z zbirko sledilcev in prijateljev

Novo orodje za upravljanje s sledilci in prijatelji vpeljuje nekaj intuitivnih načinov povezovanja, kar bo morda dejansko uporabna nadgradnja za vse, ki Facebook uporabljajo za več kot le pregledovanje objav. 

Omogočeno bo pošiljanje vabil na Facebook prek SMS-sporočil ali elektronske pošte, naslovnik pa bo na vabilo lahko odgovoril tudi, če nima Facebook računa. Prav tako bo omogočeno pošiljanje vabil Instagram sledilcem, kar je navdušilo ustvarjalce, ki želijo pritegniti pozornost ob novih izidih, spletnih dogodkih ali večjih vsebinskih presenečenjih.

Novo na Metroplay: Z Manco Trampuš o ustvarjanju s Koala Voice in vlogi pojoče krave