D.H. | 4. 11. 2024, 11:02

Kaj se je zgodilo, odkar umetna inteligenca odloča, kaj se vam prikazuje na Instagramu

Profimedia

Podjetje Meta je objavilo prve podatke o uporabi platform Instagram in Facebook, odkar so uvedli umetno inteligenco, da ta določa, katere objave se prikazujejo uporabnikom. 

Kar imate na 'zidu' svojega Facebookovega profila in kar vam prikazuje 'feed' na Instagramu, že nekaj časa upravlja umetna inteligenca. Algoritem natančno upošteva, katere objave všečkate, na katerih se zadržite dlje, katere hitro preskočite in vse ostalo, da izpostavlja kar čim bolj primerne vsebine za vas. 

Podjetje Meta je ob objavi rezultatov zadnjega četrtletja razkrilo, da so posodobitve njihove umetne inteligence vodile do občutnega povečanja časa, ki ga uporabniki preživijo na obeh platformah. Uporabniki tako na Facebooku preživijo 8 odstotkov dlje, na Instagramu pa 6 odstotkov dlje. 

Čeprav pri podjetju Meta niso povedali, koliko časa v povprečju uporabniki preživijo na vsaki platformi, zadnje ocene kažejo, da v razvitem svetu odrasli preživijo vsak v povprečju 30 minut na dan na Facebooku in Instagramu. Mimogrede, TikTok ima povprečje kar 55,8 minute na dan, YouTube pa 47,5 minute.

Med poročilom je Mark Zuckerberg oznanil, da želi v prihodnosti dodati novo kategorijo objav, v kateri bodo uporabniki lahko spremljali samo vsebine, ki jih ustvarja umetna inteligenca. "To bi bila nova kategorija, v kateri bi bila samo vsebina, ki jo generira umetna inteligenca ali pa jo obnovi na podlagi realne vsebine ali jo kako drugače skupaj nabere umetna inteligenca," je povedal Zuckerberg. 

V poročilo je še omenjeno, da so četrtletje zaključili z zaslužkom v višini 6,03 dolarja po delnici (višje od pričakovanih 5,25 dolarja po delnici) in prihodkom v višini 40,59 milijarde dolarjev, približno 37,29 milijarde evrov. Večina prihodkov je bila od spletnih oglasnih prodaj, zato bo podjetje Meta ogromno vlagalo v umetno inteligenco, saj upajo, da bo to še povečevalo angažiranost uporabnikov na vseh njihovih platformah.

Novo na Metroplay: Nuša Lesar o najlepšem letu svojega življenja, materinstvu in delu voditeljice