D.H. | 21. 11. 2024, 17:00

Legendarni božični oglas za Coca-Colo so predelali z umetno inteligenco, a ljudje niso najbolj navdušeni

Coca-cola Christmas Advert 2024 / Coca-Cola (YouTube, zajem zaslona)

Poglejte, kako je znani božični oglas za Coca-Colo videti v modernizirani izvedbi in popolnoma generiran z umetno inteligenco. Vam je všeč?

Coca-Cola se je odločila, da letošnje božično slavje začne na nekoliko bolj posodobljen način in svoj znameniti oglas z naslovom Holidays Are Coming (prihaja praznični čas) predela s pomočjo umetne inteligence. Tule je kratka, 15-sekunda TV-različica z naslovom 'The Holiday Magic Is Coming':

Tu pa še druga različica, ki je dostopna na njihovih spletnih profilih:

Originalni glas, ki je bil stalnica njihovega oglaševanja v decembru, je bil prvič prikazan leta 1995 in je do danes postal že kar tradicija televizijskih vsebin v predbožičnem času. Znameniti 60-sekundni spot (v TV-različici je bil skrajšan na 15 sekund), ki se je skozi leta posodabljal, a vedno ohranjal tipični božični duh, tudi tokrat prikazuje prihod Coca-Cola tovornjaka, ki pelje po zasneženi pokrajini (kjer ga z varne razdalje opazujejo polarni medvedi) do božično okrašenega mesta, kjer voznik – pokaže le roko, odeto v znamenito rdeče-belo oblačilo, tako da je jasno, da je voznik Božiček – potem deli Coca-Cola steklenice. 

Tule je celotni, enominutni originalni oglas:

Javier Meza, vodja marketinga za evropski trg pri podjetju Coca-Cola, je za medije povedal, da so se z oglasom želeli prilagoditi današnjim trendom, zato so uporabili umetno inteligenco. »Nismo se že takoj odločili, da moramo ta oglas narediti z umetno inteligenco. Naše vodilo je bilo le, da želimo spot Holidays Are Coming pripeljati v sodobni čas, zato smo začeli raziskovati umetno inteligenco kot rešitev,« je Meza povedal za Marketing Week. 

Nad oglasom pa niso bili vsi navdušeni. Nekateri kritiki so svoja mnenja izrazili na omrežju X. Eden od uporabnikov je bil nad oglasom zgrožen. Zapisal je, da je oglas nostalgično potrdil, da se bliža božič, zdaj pa smo dobili to UI pošastnost. »Bi bilo tako težko uporabiti prave ljudi?«

Drugi uporabnik se sprašuje, kako so lahko dovolili, da se posname takšen oglas. »Kot da gledam smrt umetnosti in našega planeta, a nikomur ni zares mar,« je dramatično končal zapis. 

Podobnih izrazov neodobravanja uporabe umetne inteligence za ikončni oglas je bilo še veliko. Podjetje je ob tem podalo izjavo, da je njihov vznemirljivi podvig v pripovedovanju zgodb z uporabo umetne inteligence dokaz, da je Coca-Cola predana sprejemanju inovacij in sodelovanju z vrhunskimi tehnološkimi in inovativnimi partnerji, hkrati pa ostajajo zvesti svojim temeljim vrednotam: širjenju sreče in ustvarjanju prave magičnosti.

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc