D.H. | 14. 10. 2024, 18:00

Žalostni? Pod stresom? Ta plišasta živalca z umetno inteligenco poskrbi za vaše duševno zdravje

Vanguard Industries / Casio

Tu so moflini, mali kosmati spremljevalci za vaše duševno zdravje – ki pa niso najbolj poceni. Koncept, ki so ga predstavili na sejmu CES že leta 2021, je zdaj vendarle dočakal svoj uradni skok na svetovne trge.

Moflini se ne oglašujejo kot igrače, ampak dejansko kot spremljevalci za duševno zdravje. Kepice mehkega umetnega krzna, ki so na prvi pogled videti kot dobro rejeni morski prašički, migajo in spuščajo zvoke kot pravi domači ljubljenčki, v njihovem osrčju pa umetna inteligenca skrbi, da ves čas spreminjajo svoje počutje, glede na situacijo. 

Umetna inteligenca namreč prepozna in oblikuje navezanost na uporabnika, da moflin potem odraža enako duševno stanje kot uporabnik, vse pa je razvidno prek spremljevalne aplikacije. Vsak robotek ima tako svojo lastno, edinstveno osebnost, po besedah proizvajalcev pa vsi obožujejo crkljanje. 

Moflini svoje baterije polnijo v priloženi posteljici, uporabniki pa so jih že začeli oblačiti v simpatične male obleke, vozijo jih naokoli v mini vozičkih in jih pokrivajo v majhnimi odejami. 

Kot so zapisali ustvarjalci: "Moflin je kompleksno zasnovan tako, da ni videti kot čudovit živalski mladič zgolj zaradi svojega gibanja in videza, ampak tudi zaradi strukture telesa in dotika. Od začetnih faz smo raziskovali mehanizem, kaj naredi nekaj 'luštnega' in ustvarili robota, ki ga bodo ljudje instinktivno in biološko zaznavali kot 'luštnega'."

Moflin z umetno inteligenco s čustvi ni namenjen le določenim starostnim skupinam, kot so otroci in odrasli, ampak je primeren za vsakodnevne scenarije, ko potrebujemo tolažbo in zdravljenje ljubečega ljubljenčka. 

Umetna inteligenca se skozi čas uči in prilagaja svojemu lastniku, ideja pa je, da s svojim čustvenim izražanjem pomirja in uči lastnika o lastnih čustvih. 

Moflini, ki so izdelek podjetij Vanguard Industries in Casio, so trenutno na voljo za prednaročilo na uradni Casio strani. Na Japonskem bodo prvi primerki na voljo 7. novembra, upamo pa, da do božičnega časa že tudi na evropskem trgu. Trenutna cena na spletu je 59.400 jenov oziroma okoli 370 evrov

Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču