A. Kl. | 6. 12. 2021, 10:31
Chanelov adventni koledar razburja: "vrhunski nateg" za 825 dolarjev
Modne navdušenke na družbenih omrežjih se množično zgražajo nad adventnim koledarjem znamke Chanel, ki so ga po mnenju mnogih pri luksuzni modni hiši pravzaprav napolnili z oglaševalskim materialom.
Tiktokerka Elise Harmon je s svojim videom, v katerem odpira posamezna vratca koledarja, zabeležila na desetine milijonov ogledov, s čimer je dosegla, da so jo pri Chanelu blokirali in celo izbrisali svoj račun na omenjenem omrežju.
Koledar je bil - z izjemo embalaže v obliki kultnega parfuma No. 5., katerega stoletnica je bila pravzaprav povod za njegovo izdajo - za blogerko veliko razočaranje.
Vseboval je namreč malenkosti, kakršne po navadi delijo brezplačno ob večjih nakupih, denimo komplet nalepk in vrečko za shranjevanje. Zvrstili so še še začasni tatuji, zapestnica s plastičnima C-jema in blokec z risbami.
@eliseharmon Reply to @mishmasharen
♬ The Christmas Song (Merry Christmas To You) - Nat King Cole Trio
Treba je sicer omeniti, da je v koledarju Elise našla tudi lak za nohte, šminko in dišavo (Chanel No. 5, seveda), a je skupna vrednost izdelkov še vedno daleč od 825 dolarjev (približno 730 evrov), kolikor je znašala cena za zdaj bojda že razprodani koledar.
Chanelov adventni koledar je sicer že pred mesecem dni ocenila tudi avtorica bloga A Heated Mess.
Kakšno je njeno mnenje, lahko sklepate že po naslovu videa: "NAJBOLJ FRUSTRIRAJOČA, PRECENJENA KNJIGA NALEPK ZA 825 DOLARJEV"
A množičen odziv je prišel šele zdaj, ko se je ocena znašla na TikToku. Na družbenih omrežjih je završalo: nekateri uporabniki so napisali, da gre za "vrhunski nateg", drugi so celo predlagali kupkam, naj podjetje tožijo.
Kakor koli že, pri modni hiši z odzivom gotovo ne morejo biti zadovoljni, saj si je videe Elise Harmon na TikToku ogledalo že več kot 40 milijonov ljudi.
Chanelov adventni koledar je vroča tema tudi na Kitajskem, pomembnem trgu za prestižne modne znamke. Razkritje "prevarantskega" adventnega koledarja ima svoj ključnik na tamkajšnjem omrežju Weibo: #Chanel blindbox# - nanj je kliknilo že blizu 50 milijonov ljudi.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj