Uspešna blagovna znamka trajnostnih oblačil GOODWILL: "Pomemben je bil trenutek, ko sem začutila, da lahko grem na trg."

27. 10. 2021, 17:30 | Živa Avžner
Deli
Obraz, ki stoji za znamko GOODWILL - Špela Dobrovoljc. (foto: GOODWILL)
GOODWILL

GOODWILL je ena izmed vodilnih blagovnih znamk na slovenskem trgu, ki stremi h trajnosti s svojimi kakovostnimi kosi oblačil, kateri so popolnoma lokalni – proizvedeni iz materiala proizvedenega v Sloveniji, sešije pa jih kar sama. Kdo? Za znamko stoji simpatična Špela Dobrovoljc, ki za modne kose snuje tako idejno zasnovo, kot tudi celotno realizacijo. Njen obraz lahko zasledite tudi na veliki večini fotografij, katere ustvarja kar sama in s pomočjo rok prijateljev.

M: Zaupajte nam iz prve roke: Kako projekt na faksu zrealizirati v vrhunsko znamko oblačil, ki je osvojila srca marsikoga?

Ni recepta. To se zgodi. Zame je bil projekt na faksu odlična iztočnica, saj sem bila nekako prisiljena, da sem začela s projektom. Nato se je vse skupaj le še razvijalo. Pomemben je bil trenutek, ko sem začutila, da lahko grem na trg. Če mi ljudje ne bi pokazali, da jim je všeč, kar ustvarjam, se verjetno ne bi ukvarjala s tem.

M: Kaj menite, kateri je vaš največji adut modnih kosov in kaj je glavni razlog, da ste uspeli na trgu, kjer je dandanes precej konkurence?

Rekla bi, da izstopa predvsem to, da gre za drugačno sceno, kot smo jo navajeni. Nekateri kosi so sicer precej preprosti, vendar izstopa kroj. Kosi so oversized in primerni za oba spola, največ pa so naredili unikatni printi, kakovostne vezenine in etikete, ki jih prišijem na čisto vsak kos. Zdi se mi, da je to dodatna vrednost, ki je ni mogoče spregledati. Zagotovo pa vpliva tudi energija, pri čemur mi je pomagal Instagram. Instagram je v tem času luksuz – preko njega ljudje hitreje opazijo stvari. Z njim je najlažje začeti. Je pa pri meni velik del prepoznavnosti predstavljalo tudi širjenje dobrih besed od ust do ust.

M: Vsekakor pa je pomembna vsebina in energija, ki jo delite na Instagramu, kajne?

Ja, zagotovo! Pri tem mi je veliko pomagal Lan, ki je na samem začetku ustvarjal z mano. Ustvarila sva lep Instagram, ki je všečen že na prvi pogled. Ne objavljam le oblačil, ampak vključujem tudi svojo zgodbo, saj to ljudi pritegne. Pomembno je, da deliš nekaj osebnega in tudi pokažeš celoten proces. Tako predstaviš znamko takšno kot je in ljudem deluješ topleje.

M: Odprli ste tudi čisto svojo trgovino. Je bil za vas to dober poslovni korak?

Zaenkrat še težko rečem, saj trgovino ponovno odpiram in se zdi, kot da jo zopet odpiram prvič. Odprtje je bilo zastavljeno pred epidemijo koronavirusa in sem lahko z njo vztrajala le slab teden, nato pa sem jo bila primorana zapreti. Menim, da je to zame dober korak, saj s tem strankam omogočim, da kose pomerijo. Izhajala sem predvsem iz sebe, saj rada vidim, kako obleka na meni stoji in jo želim začutiti. Predvsem pa to, da sem z ljudmi in jim dam priložnost, da me spoznajo.

Pomemben je stik, saj menim, da znamkam na slovenskem trgu zaupaš prej, če vidiš, kdo stoji za njo.

M: Kaj je bil največji izziv na poslovni poti?

Izzivi se pojavljajo ves čas, zato težko izpostavim le enega. Na začetku sem iskala način, kako ljudem predstaviti oblačila, kako določiti cene in na trg podati nove kose. Ves čas se učim. Največji korak pa je bila seveda trgovina, ki je bila velik fizični zalogaj. Prostor smo preuredili sami in vanj podali čisto novo energijo ter veliko lesenih produktov. Ustvarili smo res edinstven prostor, pri tem pa je v veliki meri pripomogel Lan, ki se s tem tudi ukvarja. Poglejte ga na Instagramu pod imenom @lanalog_. 

M: Česa ste se bali, ko ste se podali na to pot?

Najbolj sem se bala, da ljudem ne bo všeč, kaj ustvarjam, in da se oblačila ne bodo prodajala. Pojavil se je poznani dvom, da podobna oblačila že obstajajo in zakaj bi kupili ravno moje. To so majhni strahovi, ki sem se jih rešila s tem, da se zavedam, da smo si tako različni, da je na koncu vsakemu nekaj všeč. Vedno se najde nekdo, ki te bo podprl. Pri strahovih je pomembno, da stojimo za svojo idejo in verjamemo vase – je pa seveda popolnoma normalno, da se soočamo z njimi.

M: Vaše delo predstavlja veliko ustvarjanja. Se vam je že zgodilo, da ste ostali brez kreative in idej?

Ne, to pa še ne. (smeh). Sem na samem začetku, zato imam ves čas nekakšne ideje. Pri kreiranju me ustavljajo le finance, saj bi za morebitne večje projekte potrebovala več denarja. Kreativa in ideje pa so resnično ves čas prisotne in jim ni konca! (smeh)

M: Za zaključek: Kdo je Špela?

Špela je punca, ki živi za glasbo in ples, hkrati pa ji ogromno pomeni, kaj da nase. Že kot mala se je spreoblačila in še danes včasih večkrat na dan menja obleke. Opisala bi se kot pozitivno osebo, ki ji veliko pomenita resnica in spoštovanje – sploh v svetu, kjer to dandanes težko najdemo. Pomembni so mi prijatelji, ki so resnično iskreni.

Več o Špeli in njenem GOODWILLU najdete na spodnjem INSTAGRAM profilu:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by GOODWILL (@goodwill.si)

Preberite tudi druge Dialoge: Nina Štefe in njen Čas za kavo: "Z rastjo svoje podjetniške poti, z nabiranjem izkušenj in premagovanjem izzivov – zelo uspešno premagujem tudi vse strahove."

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"