A. B. | 2. 1. 2023, 19:28 | Vir: Aktivni.si
Zaradi teh 5 stvari se zaposlenim v trgovinah naježi koža: tega ne počnite več
Morda se vam ne bodo zdele nič takšnega, a povzročajo veliko nereda in veljajo za nesramne do zaposlenih in drugih kupcev. Jih tudi vi počnete?
Prodajalci opazijo marsikaj, prav tako ostali kupci. Nekatere navade, ki jih počnejo mnogi, veljajo za nespoštljive, morda celo nesramne. Si upate priznati, da počnete katero od teh stvari?
Vrečke pospravljate kar na blagajni in ne na pultu za zlaganje
Večina trgovin ima na voljo posebne pulte, kamor lahko postavite vrečke in vanje zložite ali prerazporedite izdelke. Jih uporabljate? Ali si vzamete čas na blagajni in začnete prerazporejati kar tam?
Bolje je, da pridete z vozičkom ali košaro in vanjo hitro zložite vse izdelke, plačate in v vrečke zlagate šele na pultu. S tem boste omogočili tekoč potek vrste in blagajničarki olajšali delo, ko vas ne bo rabila čakati ter poslušati pritoževanja drugih strank o tem, kako počasna je. Prihranili si boste tudi kar nekaj neprijetnih pogledov.
Ste izbirčen kupec
Prav je, da na primer pri sadju dobro pogledate, kaj želite in naberete sadje, ki ga boste zares vzeli. A povsod so meje. Eno je, če (z rokavicami!) odmaknete eno ali dve pomaranči, povsem nekaj drugega pa, če 'kopljete' po košari, jo odmaknete in na plan dvignete tisto spodnjo.
Enako velja za druge izdelke. Če ne želite vzeti prvega, vzemite drugega. Ni potrebe, da preložite celotno vrsto in vzamete čisto zadnjega.
Po možnosti izdelkov ne pospravite nazaj na polico in nakopljete še več dela prodajalcem. Mislite tudi na prodajalce, ko izbirate, kaj boste vzeli.
Izdelke puščate kjerkoli vam je najbližje
Vsem se je že zgodilo: med nakupovanjem si premislimo ali vidimo nekaj drugega, zato kakšen izdelek vzamemo iz vozička in ga vrnemo nazaj na polico. Kam ga postavite? Tja, kamor sodi, ali nekam, kjer je pač slučajno prostor, čeprav ste ga dobili drugje?
Razumemo, da so nekatere trgovine zares velike in ne veste, kje ste nekaj dobili, ali pa je predaleč, da bi se vrnili. V tem primeru izdelek raje vzemite s seboj in jo pustite na blagajni. Tako ga bodo prodajalci lahko takoj dali na pravo mesto. Pri izdelkih iz hladilnika bodite še posebej previdni, da jih ne puščate kjerkoli.
Zahtevate sveže pečen kruh
V vitrini imate na voljo sveže kruhove izdelke, vendar bi raje imeli še tople, dišeče rogljičke. Kdo pa jih ne bi, težko vam zamerimo. Vendar v tem primeru raje kupite zamrznjene in jih specite doma. Ne zahtevajte od prodajalca, da samo za vas v pečico da svež kruh ali katerega izmed drugih pekovskih izdelkov.
Večinoma so bile stvari pečene isti dan in jih prodajalci dodajajo sproti. Če niste prepričani, enostavno vprašajte.
Ne uporabljate rokavic
Saj boste vzeli točno določen hleb kruha ali kos sadja in zelenjave, kajne? Kljub temu si nadenite rokavice, vzelo vam bo manj kot minuto.
Pomislite drugače: bi vi vzeli jabolko, ki ga je pred vami nekdo držal v rokah in potem odložil nazaj? Verjetno bi izbrali katerega drugega, ker ne veste, ali ima umazane roke in je morda prehlajen.
Nihče ne želi izdelkov, ki so se jih dotikali drugi (in verjemite, dotakne se jih veliko ljudi). Tudi če boste vzeli točno določen kos, si nadenite rokavice in ne tvegajte, da bi se z golimi rokami dotaknili še česa. Tudi, če niste bolni, si ostali kupci zaslužijo čistočo.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj