9. 8. 2021, 07:55
Ameriška vlada se je za promocijo cepljenja obrnila na mlade vplivneže – poglejte, kaj so pripravili
Bela hiša se je odločila, da bodo mlajšo populacijo spodbujali k cepljenju proti covidu s pomočjo mladih spletnih influencerjev. Prvi vsebinski primerki so že na spletu.
Po poročanju The New York Times se je Bidnova administracija odločila rekrutirati 50 znanih uporabnikov družbenih platform TikTok, Twitch in YouTube, večinoma mlajših od 30 let. Z njimi želijo nasloviti predvsem mlajše generacije (ciljajo na starostno skupino 12 – 18 let) in jih spodbuditi k cepljenju proti covidu.
Do vplivnežev je pristopila marketinška agencija Mekanism, ki je v predstavitvi projekta namignila, da je potrebna »masivna rast osveščanja med mlajšimi v Ameriki.« V izbrani starostni skupini je namreč zelo malo polno ali vsaj polovično cepljenih.
Poleg vodilnih vplivnežev, bo kampanja vključevala tudi manjše, regionalne influencerje, ki bodo svoje sledilce spodbujali k cepljenju.
Med izbranimi vplivneži je tudi 18-letna glasbenica Olivia Rodrigo, ki je pretekli mesec obiskala Belo hišo in govorila z glavnim zdravstvenim svetovalcem dr. Anthonyjem Faucijem o različnih aspektih cepljenja in cepiva proti covid-19.
Potezo Bele hiše zdaj skrbno opazujejo različni politični in spletni komentatorji, ki ob tem pravijo, da popularne medijske vsebine vse bolj pronicajo tudi v svet politike, zato so se mnogi spletni avtorji skorajda primorani politično udejstvovati.
Ko so pri The New York Times nekatere od sodelujočih influencerjev vprašali o morebitnih posledicah takšne kampanje, so zatrdili, da jih morebiten negativen odziv sledilcev ali izguba sledilcev zaradi sodelovanja pri tej kampanji ne skrbi.
Nekateri rekrutirani vplivneži so že v akciji. Tule je nekaj primerov:
@jacobsartorius a chat between 2 viral experts #madetosave
♬ original sound - Jacob Sartorius
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
@mrbeard The best way to be patriotic and fight for your country is to get vaccinated to help stop the spread of COVID. #madetosave #covidvaccine
♬ original sound - Mr Beard
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču