Ob naraščajočih cenah storitev in izdelkov se je treba oborožiti z - znanjem.
O tem dovolj zgovorno priča zgodba avtomehanika, katerega cilj je ozaveščati lastnike jeklenih konjičkov. Ja, tudi na tem področju lahko pride do prevar, saj človeški pokvarjenosti - bolje rečeno pokvarjenosti posameznikov, ki potem mečejo slabo luč na ostale - žal res ni videti konca. Pogosta prevara, ko avto odpeljemo v mehanično delavnico, je ta, da mehanik lastniku priporoči, da zamenja več delov, ko gre za reševanje kakšne nejasne težave z vozilom.
Tako lastniki plačajo več
Na to je opozoril človek "iz foha." Lastniki jeklenih konjičkov namreč lahko plačajo na tisoče evrov več kot je potrebno za preprosto odpravo okvare. Voznikom je svetoval, naj se izognejo nasedanju na tako prevaro. David Long je mehanik, ki na družbenih omrežjih redno objavlja video posnetke s koristnimi nasveti o skrbi za avtomobile.
V enem od posnetkov na svojem kanalu na YouTubeu je opozoril na tole: "Stranke mi pravijo: Vložil sem več kot 2000 evrov v ta avto, še vedno ni popravljen, še vedno se sliši nek zvok. No, mi ga na koncu popravimo z delom, ki stane 37 evrov," je poročal portal Express.
Postavljanje napačnih "diagnoz"
Včasih se lahko zgodi, da avtomehanik ni prepričan, za kaj natančno gre pri težavi z vozilom ali pa je niso pravilno diagnosticirali. A nekateri nepoštenjaki nalašč postavijo napačno diagnozo, da bi stranki zaračunali več, kot je treba. Včasih zamenjajo vsak del znotraj določenega sistema, preden predlagajo pravo rešitev. Če lastnik vozila ni prepričan, da je nasvet, ki ga je podal avtomehanik, točen, bi bilo dobro, da sam skuša izvedeti več o okvari oziroma da se obrne še na drugega avtomehanika in poišče drugo mnenje. Morda se zdi, da bo to stalo še več, a lahko se zgodi ravno obratno.
Novo na Metroplay: Ajdan Pajntar o organizaciji porok, ljubezni do cvetja in dekoraciji dogodkov