Očitno so tamkajšnji zaposleni že vajeni na take prizore, toda ...
... vsekakor je dobro, da so na gnečo pripravljeni, kajne? Tega se namreč bojijo v Nemčiji, kjer po dubajski čokoladi na police Lidla prihaja nova čokoladna specialiteta. Po poročanju portala Fenix lahko kupci od danes po vsej Nemčiji kupijo čokolado angelski lasje oziroma Angel-Hair Chocolate. Ta je proizvedena v Belgiji, obogatena je s turško sladkorno peno in z drugimi kakovostnimi sestavinami, je zapisano v izjavni za javnost.
Za to sladico stoji belgijsko podjetje Tucho, čokolada pa je v zelo kratkem času našla svoje oboževalce in postala pravi viralni spletni hit. Veliko zaslug za to imajo vplivneži, ki jo promovirajo po družbenih omrežjih. "Digitalna orodja nam omogočajo, da zelo zgodaj prepoznamo nove trende in izdelke lansiramo točno tam, kjer ti trendi tudi nastajajo – znotraj same skupnosti," je izjavil Alexander Lafery, direktor marketinga v Lidlu.
@lidlde Endlich ist es so weit. 😍 Ab heute könnt ihr im TikTok Shop eine von 100 Angel Hair Schokoladen* kaufen, bevor sie in die Filiale kommen! Seid schnell und kommt in den Genuss dieser besonderen Schokolade.🍫 #lidllohntsich #lidlde #angelhairschokolade #tiktokshop ♬ Originalton - Lidl in Deutschland
Za dodatno okrepljenje prodaje Lidl uporablja TikTok funkcijo Shop, s pomočjo katere promovira to čokolado. Kot je poročal portal Lebensmittel Zeitung, omenjena trgovska veriga sodeluje z agencijo Enkime. Slednja od konca minulega leta vodi njihovo strategijo in komunikacijo na družbenih omrežjih, in zdi se, da jim vse skupaj gre zelo dobro od rok.
Agencija upravlja tudi z Lidlovo TikTok trgovino, preko katere kupcem ponujajo najnovejši čokoladni izdelek. Sicer pa je s prodajo preko TikToka britanska podružnica Lidla že pred tem dosegla precejšnji uspeh, in sicer z dubajsko čokolado. V Nemčijo bodo za kos 60-gramske čokolade angelski lasje odšteli 4,99 evra, tisti, ki imajo aplikacijo Lidl Plus, pa bodo odšteli kar en evro manj.