Kdo stoji za priljubljeno revijo Cosmopolitan? Nihče drug kot Kaja Berlot, ki je mesto izvršne urednice zasedla lani, del Cosmo ekipe pa je že skoraj desetletje. Kdo torej boljše pozna rožnate strani ženske revije kot ona? Verjetno le njena Cosmo dekleta.
M: Kateri je najlepši spomin, ki vas veže na Cosmopolitan?
V Cosmo pisarnico sem prvič vstopila pri svojih 23-ih letih, torej devet let nazaj. Tedanje uredništvo me je kontaktiralo pri pripravi enega ustvarjalnega članka, leto za tem pa sem se prijavila na HudJob pripravništvo, ki ga vsako leto organiziramo v naši medijski hiši, in tudi čisto zares postala del Cosmo uredništva.
M: Letos obeležujete že 20. obletnico Cosmopolitana v Sloveniji. Kaj je največji dosežek Cosmopolitana kot blagovne znamke?
To, da nas ljudje še vedno - in vedno več - berejo in spremljajo, saj to pomeni, da nam zaupajo.
Cosmo tudi po dvajsetih letih še vedno uresničuje svoj primarni namen, saj je sveža številka Cosma še vedno najboljša prijateljica Slovenk, in se nanjo obrnejo takrat, ko potrebujejo nasvet ali navdih. In prav ta vez nam pomeni največ.
M: Ste ob obletnici pripravili kaj posebnega?
Uf, cel kup aktivnosti, ki so se že zgodile in se še bodo. Praznovanje našega rojstnega dne smo otvorile s 4. Cosmo konferenco na temo ‘Kako zgraditi uspešno blagovno znamko - vse, kar moraš vedeti, iz ust najbolj uspešnih podjetnikov ta hip. #SamaSvojaŠefinja’.
Poglejte si utrinke iz uspešne že 4. Cosmo konference: Pokukaj v FOTOGALERIJO 4. Cosmo konference (RES smo se imele lepo 😍)
V pogonu pa je tudi že projekt #CosmoZaŽenske, v okviru katerega smo z oblikovalskim natečajem iskale dizajn, ki bo krasil čisto posebno Cosmo vespo. Vse ljubitelje in ljubiteljice lepih stvari smo povabili, da so oddali svoj dizajn za Cosmo Vespo, ki jo bodo pri Pleško cars tudi čisto zares izdelali.
#CosmoZaŽenske je projekt, ki spreminja življenja in prva organizacija, kateri ponujamo roko, je Varna hiša v Slovenj Gradcu.
Plan je bil, da se z novo Cosmo Vespo odpravim na pot, prevozim razdaljo, ki ločuje Novo Gorico in Slovenj Gradec ter na poti zbiram denarna sredstva za Varno hišo v Slovenj Gradcu. Za to relacijo smo se odločile, ker smo dekleta iz uredništva razporejena po skoraj celi Sloveniji. Naredila bi tudi nekaj postojank in obiskala podjetja, ki bi prispevala v naš dobrodelni sklad.
In potem se je zgodilo življenje. Iz projekta, ki bi naj (v prvem planu) trajal dobra dva tedna, se je rodil projekt, v sklopu katerega bomo na uredništvu zbirali sredstva in osveščali javnost o tematiki nasilja nad ženskam od oktobra do marca 2022, ko se bo tudi v resnici zgodila prej omenjena Cosmo pot po Sloveniji.
M: Katera je največja razlika med Cosmopolitanom na samem začetku in sedaj?
Predvsem v tem, kako objektificira žensko. Dober primer je že, kako so ženske na naslovnicah iz preteklosti morale zadostiti določenim pravilom - imeti točno določeno pričesko, biti v točno določenem položaju, s točno določenim nasmeškom. V zadnjih letih smo se precej oddaljili od takšnih kalupov.
Iz Cosmo naslovnic se zdaj namreč ne smejijo več samo ženske, ampak tudi moški, pa dekleta različnih postav, ras, spolne usmerjenosti in še veliko drugega. Če pa govorimo o prvem vtisu, je pa to zagotovo dizajn.
M: Kakšna ekipa ustvarja vsebine?
Cosmo uredništvo trenutno ustvarja deset deklet iz različnih koncev Slovenije, z različnimi stili, zanimanji, izobrazbami in hobiji. Kljub raznolikosti pa smo čisto vse totalno zaljubljene v to, kar počnemo, in upamo, da se to tudi vidi - v reviji, na spletu, družabnih omrežjih in tudi v naših projektih.
M: Kako bi Cosmopolitan opisali s tremi besedami?
Fun Fearless Female (v prevodu: Zabavna neustrašna ženska). Te tri besede so namreč tudi v ‘brand booku’ zapisane z zlato, saj veljajo za glavne tri besede, ki povzemajo bistvo te blagovne znamke.
M: Projekt, na katerega je Cosmopolitan najbolj ponosen?
HudJob. Zame je ta projekt veliko več, kot le projekt. Meni osebno je spremenil življenje in uresničil sanje, in vsaj pet punc iz uredništva poznam, ki bi se lahko podpisale pod to potrditev.
Preberite tudi druge Dialoge: Lastnika spletne trgovine cvetja SOPEK.SI: "Želimo, da cvetličarna cveti tako kot naši šopki. "
Novo na Metroplay: “Vse, kar je za psiho preveč, nase prevzame telo” | Tomislav in Nina Senečić