15. 5. 2024, 16:56 | Promocijska objava
DIGGIT je v Ljubljano prinesel prihodnost
V četrtek, 9. maja, se je v dvorani Španski borci v Ljubljani v enem dnevu zvrstilo več kot tisoč ljudi. Udeleženci na konferenci DIGGIT so prisluhnili vrhunskim govorcem, ki so se dotaknili prihodnosti spleta, e-trgovine, mode, dela, medijev, kreativnosti in financ.
ChatGPT, obogatena resničnost, »big data«, prihodnost brez piškotkov, avtomatizacija in hiperpersonalizacija, predvsem pa umetna inteligenca so bili pojmi, ki smo jih na 11DIGGIT najpogosteje slišali. Umetna inteligenca namreč vpliva na prav vsako področje naših življenj, pri čemer so predavatelji povedali, da nanjo ne smemo gledati kot na »sovražnico«, zaradi katere bomo ob službo, ampak kot na orodje, ki nam lahko olajša življenje.
Izobraževalnemu delu dneva je sledila podelitev nagrad DIGGIT. Katere najbolj izstopajoče kreativne ideje, inovativne rešitve in zasvojljive vsebine so najbolj navdušile žirijo? Izmed prijavljenih 89 del je 15-članska žirija, ki ji je predsedovala Manca Krnel, kreativna direktorica v agenciji PM, poslovni mediji, za najboljše razglasila naslednje projekte:
VELIKE NAGRADE
· Digitalna inovacija: »Jedilnik.ai« (Agencija 101, naročnik SPAR Slovenija)
· Digitalna strategija: »Zaživi po svoje z re:dojem« (agencija SHIFT, naročnik A1 Slovenija)
· Digitalni oglas: »AI.VAR« (Agencija 101, naročnik Podravka)
· Digitalna kampanja: »Burekuna« (Agencija 101, naročnik Burek Olimpija)
· Strani in profili na družbenih medijih: »Maš to!« (agencija Luna \TBWA, naročnik Zavarovalnica Sava)
· Digitalna učinkovitost: Promocija digitalnega kataloga Lidl Slovenija (agencija Bid Bid, naročnik Lidl Slovenija)
ZLATE NAGRADE
· V kategoriji avtomobilizem in tehnika: »To ni avto, to je AMI!« (agencija Formitas, naročnik C Automobil Import)
· V kategoriji digitalno zunanje oglaševanje: »Prisluhni svojemu stilu« (agencija AV studio, naročnik SPAR Slovenija)
· V kategoriji finančne storitve, zavarovalništvo in bančništvo: »Maš to!« (agencija Luna \TBWA, naročnik Zavarovalnica Sava)
· V kategoriji fizična trgovina: »Jedilnik.ai« (Agencija 101, naročnik SPAR Slovenija)
· V kategoriji FMCG (blago široke potrošnje): »AI.VAR« (Agencija 101, naročnik Podravka)
· V kategoriji IT & telekomunikacije: »Zaživi po svoje z re:dojem« (agencija SHIFT, naročnik A1 Slovenija)
· V kategoriji mediji & zabava: »Juniorjev Zgodbarček« (agencija Luna \TBWA, naročnik Atlantic Droga Kolinska)
· V kategoriji oblikovanje in uporabniška izkušnja (UX): »Mobilna aplikacija Petrol GO« (avtor in naročnik Petrol)
· V kategoriji posebni digitalni projekti: »#Playforskateistan« (agencija Futura DDB, naročnik Skateistan GmbH)
· V kategoriji posebni raba podatkov: »Jedilnik.ai« (Agencija 101, naročnik SPAR Slovenija)
· V kategoriji ravnovesje znamčenja in učinkovitosti: »Burekuna« (Agencija 101, naročnik Burek Olimpija)
· V kategoriji samopromocija agencij: »Žaklji krompirja« (DROM agency)
· V kategoriji šport in prosti čas: »SharePlanica« (Agencija 101, naročnik Mastercard Slovenija)
· V kategoriji trajnostni razvoj: »Digitalni hotel za čebele samotarke – BEEcome A Follower« (agencija DROM agency, naročnik A1 Slovenija)
· V kategoriji umetna inteligenca: »Jedilnik.ai« (Agencija 101, naročnik SPAR Slovenija)
· V kategoriji neprofitne organizacije: »Heroji furajo v pižamah, 7. sezona« (agencija Luna \TBWA, naročnik Zavod VOZIM)
Žirija je podelila tudi priznanje oz. posebno omembo, in sicer za predstavitveni video »Beyond Space« (Arhitekturni biro GAO), ki ga je režiral Nejc Gazvoda, ter dve dodatni nagradi. Nagrado za digitalno osebnost leta oz. »zlati likalnik« je letos prejela Živa Deu iz Atlantic Grupe, nagrado za najboljši UI-oglas pa sta prejela Vito Sedej in Matic Strgar za »Sanjski TV-oglas, narejen ekskluzivno za kreativce v oglaševalskih agencijah«.
Po celodnevnem vandranju po prihodnosti smo se ustavili še v sedanjosti in si vzeli čas za DIGGIT XTRA zabavo, ki so jo organizirali v agenciji Innovatif. Večer je minil ob druženju in sprostitvi ob dobri glasbi sedanjosti, zabavnih debatah o preteklosti in smelih načrtih za boljšo prihodnost. In seveda ob nazdravljanju na to, da se znova vidimo čez eno leto na 12DIGGIT.