Uredništvo | 16. 1. 2024, 15:19
Direct Media United Solutions dviguje odločanje na podlagi podatkov na novo raven
Direct Media United Solutions je še naprej vodilna agencija na področju inovacij!
Izkušeni ekipi medijskih strokovnjakov se je pridružila ekipa marketinških in podatkovnih strategov. Poleg Marijane Agić-Molnar, nove generalne direktorice Direct Media, ki je že vrsto let prisotna na trgu podatkov in je vodila podjetje GfK v regiji Adriatik, so tu še Goran Tintor, Miodrag Vujinović, Dušan Dingarac, Darko Blagojević in Vesna Škaro-Petrić.
Nova ekipa prinaša posebna znanja, povezana z uporabo, integracijo in analizo podatkov, pa tudi poglobljeno razumevanje vedenja kupcev naših strank. Z vključitvijo izkušene ekipe z dolgoletnimi karierami v podatkovni industriji lahko Direct Media United Solutions zdaj za svoje naročnike dvigne odločanje na podlagi podatkov na novo raven. Gre za povsem novo in na trgu unikatno storitev, ki bo oglaševalcem pomagala bolje izkoristiti podatke ter povečati učinkovitost njihovih marketinških aktivnosti.
Podpora strankam ekipe strokovnjakov Direct Media se bo odražala v več segmentih:
- Boljša uporaba trženjskih podatkov - podpora strankam pri učinkovitejši uporabi in integraciji podatkov (t. i. prvoosebni podatki) za boljše marketinške odločitve in merljive rezultate.
- Večje konverzije in zadovoljstvo strank - napredna segmentacija in trženje na podlagi podatkov za personalizirano izkušnjo in večje zadovoljstvo strank.
- Novi prihodki medijev - ustvarjanje dodatnega medijskega inventarja ali monetizacija obstoječega za boljšo ponudbo na oglaševalskem trgu.
- Izvedljivi in merljivi vpogledi - avtomatizirano poročanje, ki zagotavlja boljši vpogled v delovanje in podpira učinkovitejše odločanje na podlagi informacij.
Direct Media United Solutions je vodilni agencijski sistem v jugovzhodni Evropi z mrežo strokovnjakov v več državah: Srbija, Slovenija, Črna gora, Bosna in Hercegovina, Makedonija, Albanija. Njihova edinstvena metodologija združuje najboljše iz naslova medijev, ustvarjalnosti, tehnologije in podatkov. Ta celostni pristop je gonilna sila pri ustvarjanju inovativnega in učinkovitega oglaševanja, katerega temelj sta načrtovanje in zakup medijev.