Neodvisna nemška potrošniška organizacija Stiftung Warentest je preizkusila 14 dnevnih krem za suho kožo, rezultati pa so presenetljivi.
Na podlagi testiranj je jasno, da kakovostna nega obraza ne zahteva globoke denarnice. Nemška potrošniška organizacija Stiftung Warentest je sicer bila ustanovljena leta 1964, izvaja pa neodvisna testiranja izdelkov in storitev. Njeni testi so znani po strogih standardih in objektivnih ocenah, zaradi česar so rezultati zelo vplivni med potrošniki v Nemčiji in tudi v drugih državah. Tokrat so se lotili krem za obraz za suho kožo - testirali so namreč 14 dnevnih krem različnih blagovnih znamk, rezultati pa so nadvse zanimivi.
Velike razlike v cenah preizkušenih krem
Test je znova potrdil, da lahko cenovno dostopni izdelki iz diskontnih trgovin konkurirajo prestižnim znamkam. Stiftung Warentest je v test vključil izdelke blagovnih znamk, kot so Lancôme, Weleda, Neutrogena, Lidl in Rossmann. Razpon cen je res velik: lonček s 50 mililitri kreme stane od 1,65 evra do 60 evrov. Poleg tega je bilo pet preizkušenih krem certificiranih kot naravna kozmetika, kar pomeni, da njihova proizvodnja sledi strogim standardom in lahko vsebuje le rastlinska ali živalska olja, maščobe in voske.
Te kreme so se najbolje izkazale
V testu je sodelovalo 22 žensk, starih od 20 in 70 let, ki so dva tedna vsako jutro in zvečer uporabljale izbrane izdelke. Po tem obdobju so strokovnjaki izmerili nivo vlaženja kože. "Na voljo je veliko kakovostnih izdelkov, pri čemer so se najcenejše kreme izkazale celo bolje od najdražjih," pravi Lea Lukas, urednica Stiftung Warentest.
- Najboljšo oceno (1,9) je dobila Neutrogena Hydro Boost Aqua Creme, ki stane 10 evrov za 50 ml. To je bila edina krema, ki je odlično navlažila kožo.
- Najboljša cenovno ugodna izbira je bila Cien Reichhaltige Tagescreme iz Lidla – za samo 1,65 evra. Prejela je oceno 2,0.
- Najboljša naravna krema na testu je bila Alterra Naturkosmetik Aloe Vera Tagescreme iz Rossmanna, ki je stala 2,94 evrov in prejela oceno 2,1.
Od katerih krem bi pričakovali več?
Kot poroča portal Fenix Magazin, se je najslabše na testu izkazala krema Lancôme, prestižni izdelek iz hiše L’Oréal. Stane kar 23,10 evra, to pa je 14-krat več kot Lidlova krema, a je dobila le oceno "zadovoljivo" za sposobnost vlaženja. Poleg tega je imela zavajajoče pakiranje, ki ustvarja iluzijo večje količine izdelka, kot ga je dejansko v embalaži. Enako slabo oceno je prejela tudi krema znamke Nø Cosmetics, in sicer zaradi prevelike embalaže in nizke učinkovitosti, še poroča portal Fenix Magazin, o isti temi pa se je razpisalo tudi več nemških medijev.
Nižja cena ne pomeni slabše kakovosti!
Rezultati testa so dokazali, da kakovostna nega kože ni nujno draga. Pogosto so cenovno ugodni izdelki enako učinkoviti – ali celo boljši – kot blagovne znamke, ki veljajo za luksuzne. Dobro pa je, da pred nakupom vedno preverite sestavine izdelka, mnenja uporabnikov, pa tudi neodvisne teste. To ne velja samo za kreme, temveč tudi za druge stvari, za nakup katerih se odločate.
Novo na Metroplay: Pižama in certificirana nutricionistka Mojca Cepuš nas naučita brati deklaracije na prehranskih izdelkih | Več vem, bolje jem