Facebook spreminja ime, ker se osredotoča na širši spekter ponudbe v želji po združevanju virtualne tehnologije in tehnologije razširjene realnosti (augmented reality).
#1 Nova vizija podjetja
Nova vizija podjetja je ustvarjanje podobnega digitalnega prostora, kot je celotni internet, ki ga poznamo danes, z razliko, da bi lahko ljudje v tem omrežju ustvarjali lastne avatarje, se sprehajali po vsebinah in spoznavali druge ljudi.
#2 Preimenovanje že čez en teden?
Novica o preznamčenju blagovne znamke se je pojavila v času, ko je velikan med družbenimi mediji pod pritiskom številnih regulatorjev zaradi vprašljivih poslovnih praks. Po poročanju The Verge, naj bi se preimenovanje zgodilo na ali pa kmalu po njihovi letni konferenci Connect, ki je načrtovana za 28. oktober.
#3 Nov koncept
Vse kaže, da bo Facebook v prihodnosti močno vezan na stran meta.com, ki je še nedavno tega vodila naprej na meta.org, spletni dom biomedicinskega raziskovalnega orodja, ki ga razvijajo pod skrbništvom projekta Chan Zuckerberg Initiative.
#4 Kaj bo z drugimi družbenimi mediji v lasti Facebooka?
Trenutno še ni znano, kaj se bo po preimenovanju zgodilo z Instagramom in Whatsappom, ki sta v lasti Facebooka. Poznavalci ugibajo, da znajo ta družbena medija preprosto absorbirati znotraj nove tržne znamke, podobno kot je pred leti Google pod eno krovno znamko potegnil podjetje Alphabet.
#5 Facebook ni prvo večje podjetje, ki spreminja ime
Facebook tudi ni prvi gigant med družbenimi mediji, ki se je odločil za preznamčenje. Snapchat se je na primer leta 2016 preimenoval v Snap, z ambicijami, da poleg programske opreme začne razvijati tudi strojno opremo.
Sicer so tudi nekatere največje blagovne znamke, ki jih poznamo danes, nekoč imele drugačno ime. Nike je bil včasih Blue Ribbon Sports, Pepsi je bil Brad's Drink, Tinder pa se je sprva imenoval Matchbox.
Vir: The Verge, CNN