United Media s ponosom napoveduje, da bo od 14. novembra uporabnikom na voljo pet novih digitalnih izdaj uglednega in po vsem svetu uveljavljenega poslovnega medija FORBES. Novi spletni portali bodo začeli delovati v Sloveniji, Srbiji, Črni gori, na Hrvaškem ter v Bosni in Hercegovini.
FORBES ima kot globalna avtoriteta na področju poslovnih in ekonomskih informacij globoko zakoreninjeno tradicijo pri obveščanju poslovnih voditeljev po vsem svetu. Nove digitalne izdaje bodo vir verodostojnih informacij, pa tudi navdiha za tiste, ki odločajo in oblikujejo gospodarsko stvarnost v regiji Adria.
Uporabniki bodo lahko prebirali izvirne vsebine FORBES v svojem jeziku, pa tudi ekskluzivne zgodbe o ljudeh iz te regije, ki spodbujajo spremembe, uvajajo nove načine poslovanja in imajo pomemben vpliv v družbi.
Spletne portale bodo vodili izkušeni urednice in uredniki ter novinarke in novinarji, ki bodo poskrbeli, da bodo lokalne vsebine edinstvene in prilagojene potrebam uporabnikov. Tako bodo ključni dejavnik pri promoviranju dosežkov regije, raziskovanju inovacij, dali pa bodo tudi glas voditeljem in podjetnikom, ki oblikujejo prihodnost na teh trgih.
Z navzočnostjo v več kot 70 državah je FORBES sinonim za vrhunsko gospodarsko novinarstvo in izjemno razumevanje globalnega poslovnega okolja. Nove digitalne izdaje v Sloveniji, na Hrvaškem, v Srbiji, Črni gori ter Bosni in Hercegovini so pomemben korak pri približevanju prestižnega, svetovnega vira informacij lokalnemu poslovnemu kontekstu.
FORBES je že več kot stoletje blagovna znamka, ki navdihuje, izobražuje in spodbuja k delovanju. Ponuja poglobljene vpoglede v svet posla, ekonomije, investicij in inovacij. Predstavlja uspešne podjetnike, analizira globalne in lokalne trende ter ustvarja zgodbe, ki motivirajo in oblikujejo voditelje po vsem svetu.
S predstavitvijo petih licenčnih izdaj FORBES v regiji Adria odpiramo vrata za nove priložnosti. Prepričani so, da bodo nove spletne platforme izboljšale izkušnjo pri spremljanju poslovnih novic.
Skozi partnerstvo s FORBES družba United Media, ki posluje v okviru United Grupa, utrjuje svoj vodilni položaj na medijskem področju v jugovzhodni Evropi. Družba ima v svojem naboru več kot 120 medijev – 60 televizij, 40 spletnih portalov, tudi radijske postaje in tiskane izdaje. Posluje v osmih državah in zaposluje 4.200 ljudi.