Novice Promocijsko sporočilo

Izdelali sladoled Planica po meri Slovencev

21. 7. 2022, 16:51
Deli
Izdelali sladoled Planica po meri Slovencev (foto: promocijska fotografija)
promocijska fotografija

Brezmejnim debatam, kateri izmed okusov: jagoda, čokolada ali vanilja je najbolj priljubljen pri oboževalcih sladoleda Planica, so v Ljubljanskih mlekarnah naredili konec.

Pred začetkom sladoledne sezone so v Ljubljanskih mlekarnah potrošnike vprašali, kateri izmed okusov sladoleda Planica jim je najbolj všeč. V sodelovanju z raziskovalno družbo Valicon so izvedli spletno raziskavo, obenem pa anketo na družbenih omrežjih in tako odgovorili na vprašanje, kakšna je statistično dokazano najbolj slovenska Planica.  

Rezultat raziskave je posebna serija Najbolj slovenska Planica, ki na novo postavlja razmerja v tem najbolj priljubljenem družinskem sladoledu, ki Slovence razvaja že vse od leta 1974: 

  • 41 % čokolade,
  • 36 % vanilje,
  • 23 % jagode.

"Čeprav Planica original ostaja enaka že skoraj pet desetletij, pa s svojimi sporočili vedno preseneča. Črpamo jih ravno iz njene tradicije: ni družine, ki ne bi v banjicah Planice zamrzovala filanih paprik, kar smo proslavili s kampanjo in nalepkami To ni Planica. Prav tako pa ni najstnika, ki ne bi od svojih staršev ali starih staršev poslušal anekdot o Planici v kartonu, ki so jo za sladico najraje kar narezali. Tako smo lani poustvarili legendarno Planico v kartonu in jo prodali na dobrodelni dražbi, tokrat pa za vselej razrešili enigmo o najbolj priljubljenem okusu in izdelali Najbolj slovensko Planico," ob tem pravi Matevž Zver iz marketinga Ljubljanskih mlekarn

Omejena serija Najbolj slovenske Planice je na voljo pri večjih trgovcih do razprodaje zalog. 

O Ljubljanskih mlekarnah

Ljubljanske mlekarne, ustanovljene leta 1956, so vodilna mlekarna v Sloveniji in član največje mednarodne mlekarske družbe, skupine Lactalis. Ljubljanske mlekarne so v letu 2021 odkupile 231 milijonov litrov mleka, kar je 1,76 odstotka več kot leto poprej. Izključno slovensko mleko odkupujejo od več kot 2200 kmetij, vztrajno pa povečujejo tudi odkup ekološkega mleka; v 2021 so v primerjavi z letom 2020 odkupili 7 odstotkov več. Več na: www.l-m.si

S posluhom za jutri

Ljubljanske mlekarne se kot največja slovenska mlekarna zelo dobro zavedajo odgovornosti do okolja, skupnosti, v katerih delujejo, porabnikov njihovih izdelkov in soustvarjalcev njihovega uspeha, sodelavcev. Svoje delovanje zato usmerjajo v trajnostno naravnano, gospodarno, prijazno do družbe in okolja, in takšno, ki obenem vodi k dolgoročnemu uspehu podjetja. Svoja prizadevanja so združili pod blagovno znamko družbene odgovornosti S posluhom za jutri. Več o tem: www.l-m.si/s-posluhom-za-jutri