Skorajda ni dneva, ko ne bi poročali o novih podražitvah - tokrat gre za izdelek, ki je zelo priljubljen.
Že nekaj časa je jasno, da se bo cena kave že dvigala - o tem smo poročali tudi na našem portalu. V Braziliji so pridelovalci zaradi visokega povpraševanja skoraj izpraznili skladišča, še preden je prišla sezona nove žetve, to pa je v 14 mesecih vplivalo na ceno kave, ki se je skorajda podvojila. Ljubitelji kave se tako počasi navajajo na njene višje cene. Kot je poročala nemška strokovna revija Lebensmittel Zeitung, je priljubljena nemška diskontna veriga Aldi že drugič letos močno podražila kavo. Cene mlete kave in kavnih zrn so zdaj občutno višje kot na začetku leta.
Najbolj prizadete so njihove blagovne znamke
Podražitve so še posebej prizadele lastne blagovne znamke Aldi Nord in Aldi Süd:
- Pakiranje 500 g Barissimo Classic ali Intenso zdaj stane 5,49 evra, kar je za 1 evro več kot prej.
- Različici Gold in Mild zdaj staneta 5,99 evra, kar je prav tako 1 evro več.
- Bio-Fairtrade kava zdaj stane 7,25 evra.
- Cena za Unser Bester zdaj znaša 6,49 evra, cena se je torej zvišala za 80 centov.
- Zvišala se je tudi cena kave v zrnih. Espresso Classico, Caffè Gustoso, Crema Dolce in Espresso Cremosa zdaj stanejo med 10,99 evra in 11,99 evra na kilogram, kar pomeni zvišanje za 2 evra.
- Bio-različica je dražja za 2,20 evra na kilogram.
- Podražili so se tudi kavni vložki in kapsule - 40 vložkov je zdaj dražjih za 40 centov, 20 kapsul pa za 20 centov.
Zelo visoka cena na svetovnem trgu
Aldi Nord in Aldi Süd nista podala uradne izjave o razlogih za dvig cen, a sta na vprašanje revije Lebensmittel Zeitung odgovorila, da gre za izjemno visoke cene na svetovnem trgu. Oba trgovca poudarjata, da znižanje kakovosti ali zmanjšanje proizvodnje kljub visokim stroškom surovin za Aldi ne pride v poštev. Tokrat je Aldi prvič presegel mejo 10 evrov na kilogram kave, kar so do zdaj vedno poskušali preprečiti.
Ker je cena kave na svetovnem trgu narasla za 70 odstotkov, so strokovnjaki že pričakovali nadaljnje podražitve. Aldi pogosto določa trende pri določanju cen, zato obstaja velika verjetnost, da bodo tudi drugi supermarketi in diskonti sledili temu zgledu. Statistični podatki kažejo, da cene kave stalno rastejo, podobno kot cene kakava. Za zdaj še ni videti možnosti, da bi se ta trend obrnil, je poročal Fenix Magazin.