14. 5. 2010, 00:00 | Vir: Playboy
Lexus LS 600h L: Znotraj!
Ne pustite se zavesti zunanjosti. Ta je izključno rezultat želje, da bi bil avtomobil všeč Američanom. In jim je. Evropejcem pa tudi. Vedno bolj.
Naj le na hitro povzamemo: Lexusov LS je neposreden odgovor na Beemvejevo sedmico, Mercedes-Benzovega S in Audijevega A8. To pomeni, da jima s tehničnega zornega kota ni podoben le po merah, ampak tudi po vgrajeni najsodobnejši tehnologiji. Za nameček ima takšen, kot ga gledate na fotografijah, še verjetno daleč najbolj izpopolnjen hibridni pogonski sistem. Se pravi: avtomobil poganjata bencinski motor, elektromotor ali oba hkrati. Izvedba, ki jo tudi strojni inženirji vikajo.
Nič novega ni, da je v tem najvišjem avtomobilskem razredu avtomobil mogoče dobiti tudi v podaljšani karoserijski izvedbi. In takšen je tudi tale lexus, kar je razvidno že iz imena, ki ima na koncu črko L. L kot long, dolg. Oziroma podaljšan. Med osi so vrinili dodatnih 12 centimetrov (za toliko je potem daljši tudi avtomobil v celem), kar se sicer sprva ne sliši veliko, v praksi pa je to več kot dovolj. T
akšen lexus torej meri 5,15 metra v dolžino in je namenjen damam in gospodom, ki se vozijo zadaj. No, tudi šoferju ni posebno hudo, ko elegantno vodi presenetljivo lahkotno vodljivo limuzino z 290 bencinskimi ter 165 elektrokilovati. Če je treba, se LS 600h L pelje 100 kilometrov na uro z mesta že po 6,3 sekunde od trenutka začetka pospeševanja na polno, največ pa ga lahko požene do elektronsko omejenih 250 kilometrov na uro.
A to ni današnja tema. Govorimo namreč o razvajanju. In spet: ne govorimo o usnju, klimatski napravi, lesenih oblogah in o vsem, kar je tu seveda serijsko in kar lahko danes (resda za doplačilo) dobite že pri krepko cenejših in manjših avtomobilih. Govorimo o razvajanju na zadnjih sedežih. Nadgradni paketi ponujajo dodaten zaslon na stropu, Mark Levinsonov avdiosistem ter daljinsko upravljanje teh igrač, predvsem pa – kar je mogoče izključno v različici LS 600h L – paket za sproščanje.
Sploh ni zapleteno. Sedete na zadnji desni sedež in se za trenutek posvetite gumbom in drugemu daljinskemu upravljalniku. Najprej odrinete prednji desni sedež povsem naprej, nato svojemu nastavite naklon naslonjala in izvlečete podporo za spodnji del nog (če ste pozorni, zdaj že veste, da skoraj ležite) in se še malce poigrate z možnostmi.
Klimatska naprava zazna temperaturo vašega telesa in temu primerno priredi svoje delovanje za zadnji del avtomobila, vi pa samo še uživate v ohlajeni pijači iz hladilnika, filmu iz DVD-predvajalnika in v enem od masažnih programov, ki ste si ga izbrali. Še tako utrujeni po celodnevnih naporih boste nehote pomislili, da vam lepše skoraj ne more biti.
Še tole: 11 zunanjih barv in pet barvnih kombinacij usnja in lesa v notranjosti je na voljo za izbiro. Dekleta, ki manjka do popolnega zadovoljstva, ni na seznamu doplačilne opreme.
Cene
Lexus LS 600h L: 131.800 evrov
Kovinska barva: 1400 evrov
Komfortni paket za zadnje sedeže: 6200 evrov
Električno odpiranje in zapiranje prtljažnika: 650 evrov
Devetpalčni zaslon za zadnja sedeža (štiri ali pet sedežev): 4950 evrov
Dodatno usnjeno oblazinjenje (tudi armaturne plošče): 3700 evrov
Mark levinson z 19 zvočniki: 2900 evrov
Luksuzni paket za zadnje sedeže (poleg masažnega sedeža še komfortni paket za zadnje sedeže, devetpalčni zaslon za zadnja sedeža, ogrevan in v usnje/les odet volanski obroč, IPA): 12.200 evrov
Vinko Kernc