Nadzorni odbor tehnološkega velikana je februarja zahteval, da družba zaradi velikega napredka umetne inteligence prenovi svoj način moderiranja vsebin.
Ameriški tehnološki velikan Meta bo maja začel označevati vsebine, ustvarjene z umetno inteligenco, so danes sporočili iz družbe. S tem bodo poskušali pomiriti strahove uporabnikov in vlad glede tveganj, ki jih predstavljajo t. i. deepfake vsebine oziroma globoki ponaredki, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
Med deepfake vsebine sodijo slike, videoposnetki ali zvočni posnetki, ki so s pomočjo umetne inteligence ustvarjeni tako prepričljivo, da jih slehernik ne prepozna kot umetno ustvarjene.
Meta se je odločila, da tovrstnih vsebin, ki sicer ne kršijo drugih pravil njenih storitev, ne bo več odstranjevala, temveč jih bo označevala z oznako "Izdelano z umetno inteligenco". S tem se bo izognila posegom v svobodo govora. Enak znak naj bi uporabljala tudi Google in OpenAI.
Poleg tega bo Meta z drugo vidno oznako označevala tudi vsebine, za katere obstaja veliko tveganje, da zavajajo javnost.
Februarja je nadzorni odbor tehnološkega velikana zahteval, da družba zaradi velikega napredka umetne inteligence prenovi svoj način moderiranja vsebin. S tem naj bi okrepili prizadevanja v boju proti zlorabi platform, ki jih poganja umetna inteligenca, z dezinformacijami, zlasti v luči jesenskih predsedniških volitev v ZDA in volitev drugod po svetu, navaja AFP.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?