15. 2. 2021, 15:12 | Vir: STA
Novi italijanski premier se izogiba spletnim družbenim omrežjem
Novi italijanski premier Mario Draghi se izogiba spletnim družbenim omrežjem. Nima ne računa na Twitterju ne na Facebooku, pri komuniciranju z javnostjo pa se zanaša predvsem nase in na navajanje preverjenih dejstev. Bivši predsednik Evropske centralne banke tudi ni najel nobenega medijskega stratega, celo tiskovnega predstavnika ne.
Novinarska srenja v Rimu je zato nekoliko zmedena, saj ni jasno, kako priti v stik s premierjem, če nima svojega "piarovca", piše avstrijska tiskovna agencija APA. Medtem ko je bil njegov predhodnik Giuseppe Conte močno prisoten na vseh glavnih spletnih platformah in je pogosto razkrival tudi svojo zasebno plat, je 73-letni Draghi znan po svoji zadržanosti in redkobesednosti.
V soboto je na slovesni prisegi pred predsednikom republike zgolj prebral besedilo prisege. Zelo zadržan je bil tudi na prvem zasedanju nove vlade. In zelo redkobeseden je bil že tudi med sestavljanjem nove tehnokratske vlade narodne enotnosti, ki je nastala po razpadu levosredinske koalicije pod vodstvom Conteja. Med pogajanji z njegove strani ni bilo mogoče izvedeti ničesar, še navaja APA.
Ni pa Draghi edini, ki mu je komuniciranje prek Twitterja in Facebooka tuje. Takih je tudi več strokovnjakov v njegovi vladi, kot so bodoči gospodarski minister Daniele Bianchi, pravosodna ministrica Marta Cartabia in nova notranja ministrica Luciana Lamorghese. Izjema je le novi minister za tehnološke inovacije Vittorio Colao, ki sicer ima odprt račun na Facebooku, a je doslej objavil le nekaj fotografij o kolesarstvu, ki je očitno njegova strast.
Med t.i. političnimi ministri je zadeva popolnoma obratna. Zunanji minister Luigi Di Maio, eden glavnih politikov populističnega Gibanja pet zvezd in s 34 leti najmlajši minister, ima na Twitterju 700.000 sledilcev.
Zelo aktivni so tudi v desničarski Ligi, vendar predvsem na račun njenega vodje Mattea Salvinija. Bodoči minister za industrijo in drugi človek v stranki Giancarlo Giorgetti je v primerjavi z njim zelo tih na družbenih omrežjih. Salvini pa na drugi strani vseskozi objavlja svoje videoposnetke in prireja vklope v živo ter s populističnimi slogani že leta skrbi za svojo podobo.