18. 12. 2020, 10:23
»Petarde? Ne, hvala!«
Plakatna akcija "Petarde? Ne, hvala!", se odvija že 8. leto zapored. Kljub temu da letos ne bo klasičnega druženja ob koncu leta, so se pri družbi TAM-TAM odločili akcijo vseeno izpeljati.
Zaradi situacije, ki nas je doletela v tem letu in prinesla veliko slabe volje, so projekt v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA, letos zasnovali malo drugače. V preteklih akcijah so bile v glavnih vlogah predvsem živali, tokrat pa so v ospredju pozitivno naravnana sporočila, ki kličejo k mirnemu zaključku nemirnega leta. Na TAM-TAM plakatnih mestih po Sloveniji mimoidoče že nagovarjajo mestni plakati s tremi ključnimi sporočili: »Ne meči petard, pokaj raje od smeha!«, »Ne meči petard, pokaj raje od zdravja!« in »Ne meči petard, pokaj raje od sreče!«
S simpatičnimi sporočili, ki krožijo tudi na socialnih omrežjih, želijo ljudi prepričati k opustitvi pirotehničnih sredstev in prihraniti tako nam kot živalim dodaten stres, tesnobo in trpljenje, ki jih povzročajo glasni poki petard. Nemirno leto si zasluži miren zaključek. Organizatorji dodajajo, da je ozaveščanje letos pomembno tudi zaradi tega, da razne poškodbe, ki jih lahko povzroči metanje petard, ne bodo dodatno bremenile naših bolnišnic, ki so polne covid 19 bolnikov.
Plakatna akcija na prostem je podprta tudi z drugimi aktivnostmi in promocijskimi materiali: broškami, majicami, manjšimi plakati, televizijskimi oglasi. Pri ustvarjanju radijskih oglasov in izdelavi animacije sta na pomoč priskočila Hit Radio Antena in Festival Animateka. Da bi problematiko približali najmlajšim so pripravili digitalne ustvarjalne liste za otroke. Predloge je pripravil mladinski pisatelj Žiga X Gombač, Ilustracije pa so delo Nie Gombač.
Projekta "Petarde? Ne, hvala!" tudi tokrat ne bi bilo brez sponzorjev A1, NLB, Petrol, Lidl Slovenija ter Zavarovalnica Triglav. Vsi so se tudi aktivno priključili kampanji, v okviru katere skupaj z drugimi podporniki, širijo informacije o škodljivosti petard in pirotehničnih sredstev. Kot partner pri akciji sodeluje tudi Valicon, ki z anketami raziskuje odnos Slovencev do pirotehničnih sredstev.
Hvala, ker ne pokaš petard.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču