22. 4. 2022, 12:02 | Promocijska objava
Poganjanje trajnostne mobilnosti spodbujata tudi Primož in Lora Roglič
V Novi KBM se ob svetovnem dnevu Zemlje zavedajo, da imamo samo en planet, zato si prizadevajo ohranjati naravne vire in z njimi ravnajo odgovorno.
Z ambasadorjema banke, olimpijskim zmagovalcem Primožem Rogličem in njegovo ženo Loro, med strankami in zaposlenimi spodbujajo različne oblike trajnostnega ravnanja in zdrav življenjski slog, ki vključuje tudi uporabo trajnostnih oblik mobilnosti. Izposojo koles za službene in zasebne namene so iz Ljubljane, kjer je bila med zaposlenimi odlično sprejeta, pred kratkim razširili še v Maribor, kjer je zaposlenim na voljo 10 koles, ki si jih lahko kadarkoli izposodijo in dodatno poganjajo njihova prizadevanja za prehod v nizkoogljično družbo.
»Ponosni smo, da se zaposleni zavedajo svoje pomembne vloge, saj lahko k zelenemu prehodu s spremembo svojih navad prispeva vsak posameznik. V letu 2021 je Nova KBM v primerjavi z letom 2020 zmanjšala lasten ogljični odtis za 20 %, v poslovnem modelu pa smo ohranili velik poudarek na digitalizaciji, brezpapirnem poslovanju ter uvedbi avtomatiziranih procesov, podprtih z uporabnikom prijazno umetno inteligenco. Ukrepe, s katerimi spodbujamo predvsem trajnostno mobilnost, bomo v letošnjem letu še nadgradili, odličen odziv zaposlenih na možnost izposoje koles tudi v Mariboru pa nam potrjuje, da smo na pravi poti,« je povedal predsednik uprave Nove KBM John Denhof.
V začetku aprila so se zaposleni banke pridružili vseslovenski akciji Pomladimo gozdove in posadili več kot tisoč novih dreves, s spodbujanjem brezpapirnega poslovanja pa so v letu 2021 ohranili dodatnih 800 dreves. S ciljem prispevati k ohranjanju biotske raznovrstnosti postavljajo na strehi poslovne stavbe v Mariboru urbani bančni čebelnjak, v katerem bodo do svetovnega dneva čebel naselili pet čebeljih družin. Kot pomembna sistemska banka v državi prevzemajo odgovornost, ki jo nosijo v zelenem prehodu na ogljično nevtralno gospodarstvo, zato z različnimi ukrepi nenehno zmanjšujejo ogljični odtis lastnih dejavnosti, v svojo poslovno strategijo, komercialne dejavnosti in okvir za obvladovanje tveganj pa še bolj sistematično vključujejo okoljske, socialne in upravljavske dejavnike.