Forbes Slovenija s ponosom praznuje eno leto od ustanovitve. V tem času se je uveljavil kot nepogrešljiv vir informacij in navdiha za poslovne voditelje po vsej regiji. S poudarkom na ekskluzivnih zgodbah, intervjujih z najvplivnejšimi ljudmi in analizah, ki preučujejo ključne ekonomske in družbene teme, je Forbes zasedel pomembno mesto v regionalni poslovni skupnosti.
V prvem letu je Forbes Slovenija skupaj z drugimi Forbes izdajami uspelo bralcem prinašati vsebine, ki niso bile zgolj informativne, temveč tudi usmerjene v prihodnost, saj je pod luč postavljal inovacije in trende, ki vplivajo na delo in življenje.
“Novega medijskega projekta Forbes Slovenija smo se lotili z veliko poguma in optimizma, vendar ne brez negotovosti, saj smo se zavedali, da si ne bo lahko pridobiti prostora na trgu, kjer je konkurenca poslovnih vsebin razmeroma močna. Takrat smo dejali, da je za dober medij vedno prostor in z majhno, a predano ekipo novinark in novinarjev smo ga začeli graditi. Prinašali smo ekskluzivne informacije, dobre podjetniške zgodbe, intervjuje, analize, portrete. Ažurno smo poročali o aktualnem dogajanju v poslu v najširšem smislu, od tehnoloških novosti do javnih financ. Objavili smo več kot 3.200 prispevkov,” izpostavi urednica Forbesa Slovenija Bojana Humar.
Dodaja, da se je po enem letu izkazalo, da so imeli prav, saj številke dokazujejo, da je Forbes Slovenija postal relevanten vir poslovnih informacij v državi. “V enem letu smo pridobili zveste bralce, milijonske oglede besedil na portalu Forbes Slovenija, na družbenih omrežjih in skozi naš tedenski novičnik.”
“Skupaj s kolegi iz Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Srbije in Črne gore smo septembra organizirali tudi prvi regionalni dogodek Power Women’s Summit. Ponosni smo na dosežek ekipe Forbesa Slovenija, ki se je dokazala s profesionalizmom, vztrajnostjo in kolegialnostjo, da smo uspešno prebrodili začetne težave. Ob sijajni podpori celotne ekipe N1 Slovenija, na vseh ravneh, brez katere ne bi dosegli tega, kar smo. V drugo leto delovanja vstopamo z okrepljeno ekipo in bomo lahko ustvarili še več kakovostnih in koristnih vsebin in projektov, ki so zanimivi za poslovno javnost,” je poudarila Bojana Humar.
Veliko pozornosti so v preteklem letu pritegnile podjetniške zgodbe – navdihujoči primeri uspeha, kot je mladi Slovenec, ki je v petih letih zgradil podjetje, vredno sto milijonov, ter podvig legendarnega športnika, znanega slovenskega košarkarja Matjaža Smodiša, ki se je podal v posel s svojo picerijo in bodočo tovarno. Izpostavljeni so bili tudi intervjuji s ključnimi osebnostmi, kot sta pogovor s finančnim ministrom Klemnom Boštjančičem o davčnih spremembah, in z najbogatejšim Slovencem Igorjem Lahom. Ti intervjuji osvetljujejo razmišljanja tistih, ki oblikujejo gospodarsko okolje v Sloveniji in tudi širše.
Hvala, da ste z nami.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem