La. P. | 20. 6. 2023, 10:15
NLB se sooča s hudimi težavami: ljudje so v stiski, številni govorijo o blamaži (preverili smo, kaj se dogaja z eno največjih slovenskih bank)
"Občasne" oziroma "kratkotrajne" motnje naj bi po informacijah naših bralcev trajale že dlje časa, vsaj teden dni.
Nova ljubljanska banka je pred kratkim, v začetku junija, posodobila svojo digitalno banko NLB Klik ter mobilno banko Klikin, ki naj bi po novem omogočila "enotno uporabniško izkušnjo tako na mobilnih telefonih kot na osebnih računalnikih", prinaša pa med drugim skupen arhiv plačil, e-račune na vseh napravah in poenostavljeno plačevanje.
Iz NLB so sporočili, da bodo vsi uporabniki obstoječega Klikina možnost posodobitve aplikacije prejeli najpozneje do 30. junija.
Možnost posodobitve bo vidna v Google Play za telefone z operacijskim sistemom Android oziroma App Store za iOS, pri tistih, ki imajo v nastavitvah vklopljeno samodejno posodobitev aplikacij, pa se bo aplikacija posodobila sama.
Ravno tako so spremembe uvedli pri mobilni denarnici in aplikaciji NLB Pay, ki je prešla na Googlovo tehnologijo digitaliziranja plačilnih kartic. Ta naj bi bila še bolj zanesljiva, varna in enostavna za uporabo. Doslej so bili mobilni nakupi brez dodatnega potrjevanja mogoči le pri zneskih do 50 evrov, odslej pa to ni več potrebno, če se uporabnik odloči za vpis kartice v Google Pay.
Spremembe na bolje ali tehnološka zmeda?
Kljub visokoletečim napovedim sprememb pa tako stranke, ki so posodobitve že aktivirale, kot tiste, ki nanje še čakajo, trenutno zaznavajo številne težave.
Na nas so se obrnili bralci, ki so imeli med drugim v aplikaciji NLB Pay onemogočeno potrjevanje spletnih plačil, ravno tako niso mogli več plačevati in dvigovati denarja s telefonom kljub predhodni aktivaciji te možnosti.
Iz NLB so sicer prejšnji teden sporočili, da se v tem času zaradi nadgradnje s funkcionalnostjo Google Pay občasno pojavljajo motnje v delovanju mobilne denarnice NLB Pay, prav tako so v petek svoje stranke obvestili, da bo zaradi vzdrževalnih del med 22.00 in predvidoma 00.00 uro moteno delovanje mobilne banke Klikin.
Toda "občasne" oziroma "kratkotrajne" motnje naj bi po informacijah naših bralcev trajale že dlje časa, vsaj teden dni.
"Trenutno ne morem opravljati nobenih spletnih nakupov, saj so moje kartice, tudi ko nakupe potrdim v aplikaciji NLB Pay, avtomatsko zavrnjene. Klicala sem tehnično podporo banke, rekli so mi, da težave rešujejo, a da trenutno ne morejo storiti nič drugega, kot da mi predlagajo, naj si za potrditev spletnih plačil naložim še aplikacijo Rekono. Pa ni bilo niti s tem nič bolje," je za Metropolitan.si povedala ena od uporabnic NLB spletne banke.
"Po zadnji nadgradnji in povezavi z G-Pay mi mobilno plačevanje na POS terminalu in dvigovanje denarja na bankomatu ne deluje več, tehnična pomoč pa se po 20 min še vedno ne oglasi," dodaja drugi.
"Grozno razočaran nad novo posodobitvijo. Včasih je delovala super, zdaj so vse uničili. Aplikacija se nalaga v nedogled, vsiljuje dodajanje kartice za GPay, če kartice ne povežeš, pa je plačevanje onemogočeno. Banka trdi, da so motnje pri delovanju občasne, a to ne drži, trajajo že več ur. Na blagajnah pa so kupci v stiski, saj ne morejo opraviti nakupa! To se mi zdi huda blamaža za tako banko," nam je pred tremi dnevi sporočil še eden od bralcev.
Nekateri uporabniki pa so, ker na telefon niso mogli priklicati niti NLB-jeve tehnične podpore, svoje slabe izkušnje s prenovljeno aplikacijo razgrnili kar na Facebook profilu banke ter na strani Google Play, kjer je mogoče oceniti aplikacijo NLB Pay.
"Odkar sem posodobil, ne deluje nič. Niti starejša verzija aplikacije ne deluje, ker zahteva posodobitev," pravi eden od njih, drugi pa dodaja: "Od inštalacije dalje ne morem več dvigovati denarja z aplikacijo na bankomatu. Poizkusil sem vse, dodal, odvzel, na novo inštaliral, ne prime nič. Večkrat sem klical podporo, brez vrnjenega klica, skratka, katastrofa!"
"Skoraj ne bi mogel plačati nakupa"
Še en razočaran uporabnik je zapisal, da se lahko zahvali samo rezervni Revolut kartici, da je lahko opravil plačilo v trgovini, saj je bil njegov nakup z NLB Pay v trgovini zavrnjen.
"Če si ne bi sredstev nakazal na Revolut in s to kartico opravil plačila, bi nakupljeno lahko pustil kar tam v vozičku. Da ne govorim o tem, da zneska zato nisem mogel razdeliti na obroke, kot bi to storil, če bi 'prijela' kartica v NLB Pay!" je bil zgrožen.
So težave res odpravljene?
Po pojasnila smo se obrnili tudi neposredno na Novo ljubljansko banko, kjer so se za nevšečnosti opravičili in ponovno potrdili, da so se v preteklem tednu občasno pojavljale kratkotrajne motnje v delovanju mobilne denarnice NLB Pay, ki so bile predvsem posledica izjemno povečanega števila novih uporabnikov, ki so nameščali aplikacijo po nadgradnji s funkcionalnostjo Google Pay.
Zatrdili so tudi, da je šla aplikacija skozi vse potrebne faze testiranja in da je narejena z namenom, da bi uporabnikom omogočila boljšo izkušnjo.
"Prek vikenda so bile težave v celoti odpravljene in ne zaznavamo več nikakršnih težav v delovanju NLB Pay," so zatrdili. Uporabnike naprošajo, naj se v bodoče v takšnih primerih obračajo na njihov 24 ur dnevno dosegljiv kontaktni center, saj je težave najlažje reševati individualno, ali na njihov elektronski naslov.
Vendar po naših informacijah to ne drži povsem, saj do težav, vsaj pri spletnih plačilih, še vedno prihaja, ob klicu na NLB kontaktni center pa smo bili v času zaključevanja tega članka deveti v čakalni vrsti.
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc