Uporabnica je prevarantom posredovala podatke za nakazilo – in uspelo jim je vdreti v njen osebni račun ...
Večkrat smo že poročali, da spletni prevaranti na vas prežijo na platformi za rezervacijo počitnic Booking, da se pretvarjajo, da so vam poslali sporočilo v imenu Pošte Slovenije in še kaj. A zdaj bo dodatna previdnost očitno potrebna tudi pri prodaji in nakupu na največjem slovenskem spletnem oglasniku Bolha.com.
Po Facebooku je namreč zaokrožil zapis Slovenke, ki je prav na Bolhi nedavno doživela hudo prevaro, z deljenjem izkušnje pa želi obvarovati ostale uporabnike.
Morda vas zanima tudi:
- Poglejte, kako nas bodo spletni prevaranti poskusili zlorabiti v bližnji prihodnosti
- Pozor! Elektronska pošta na udaru z naprednimi prevarami – v ozadju je umetna inteligenca
"V četrtek sem na Bolha.com objavila oglas za prodajo starega telefona," je začela svojo zgodbo. "Kmalu so se začeli oglašati različni "kupci". Eden izmed njih, Luka iz Maribora, je želel nakup opraviti prek domnevno varnega sistema Bolhe, kjer naj bi kupec plačal kupnino Bolhi, ta pa meni, in nato naročil prevzem artikla."
Vendar ni šlo za pravi varni sistem. Uporabnica je v prepričanju, da komunicira s kupcem in chat podporo Bolhe, prevarantom posredovala podatke za nakazilo – in uspelo jim je vdreti v njen osebni račun. Vse, kar je imela na računu, je izginilo.
Ponaredili so grafično podobo
Kot je še zapisala, je bila njena napaka ta, da je v prepričanju, da gre za nakazilo pravemu kupcu, v aplikaciji NLB Pay potrdila plačilo. Kasneje pa je ugotovila tudi, da so bili vsi trije "kupci", ki so jo kontaktirali, med seboj povezani.
"Prosim, bodite zelo previdni!!! Bolha za dogodek seveda ni odgovorna – prevaranti so do potankosti ponaredili njihovo grafično podobo. Primer sem že prijavila policiji. Rada bi samo, da se to izkušnjo deli naprej, da opozorimo čim več ljudi. Ti prevaranti so izjemno dobro organizirani," je zaključila.