Svetujejo, da tega nikakor ne podarjajte otrokom in premislite, kakšne posledice ima lahko vaše obdarovanje.
Srečke so ena najbolj priljubljenih iger na srečo in tudi pogosta izbira za obdarovanje najbližjih. To pa nikakor ne sme biti izgovor za to, da s srečkami obdarujemo otroke. Zato se je Loterija Slovenije pridružila pobudi Obdarujte odgovorno, s katero številne organizacije po vsem svetu ozaveščajo o tveganjih darovanja loterijskih srečk otrokom.
Povod za resne težave
"Raziskave so pokazale, da bolj, kot je bil posameznik izpostavljen igram na srečo v mladih letih, večja je verjetnost nastanka težav z igrami kasneje. Velikokrat se otroci srečajo z igrami na srečo tako, da prejmejo loterijsko srečko od odrasle osebe, ki pa po vsej verjetnosti ni seznanjena z vsemi potencialnimi tveganji," so v sporočilu za javnost zapisali na Loteriji Slovenije.
Loterija Slovenije je odgovoren prireditelj loterijskih iger, ki ne želi ustvarjati prometa iz naslova nagovarjanja ranljivih skupin prebivalstva. Zato želi s sodelovanjem v pobudi doseči večjo ozaveščenost staršev in drugih odraslih oseb glede neprimernosti srečke kot darila za otroke, so navedli. Kampanji Obdarujte odgovorno se je pridružila z zavezo, da bo ozaveščala starše in druge odrasle osebe o tveganjih, ki jih prinaša igranje iger na srečo pri mladih, je ob začetku ozaveščanja v času prednovoletnih obdarovanj izjavila predsednica uprave Loterije Slovenije Romana Girandon.
Loterija Slovenije je zavezana k družbenoodgovornemu ravnanju, zato so načela odgovornega prirejanja iger in poslovanja vključena v vse ravni razmišljanja in delovanja družbe. Ena od ključnih aktivnosti je sodelovanje s Centrom za zdravljenje zasvojenosti iz Nove Gorice, ki je vodilna ustanova na področju nekemičnih odvisnosti v Sloveniji.
Loterija aktivno podpira izobraževalni program Mihe Kramlija, vodje centra za zdravljenje zasvojenosti, ki z obiski osnovnih in srednjih šol otroke in mladino opozarja na pasti in nevarnosti nekemičnih zasvojenosti. V tem šolskem letu bo v program vključenih več kot 3000 otrok in mladine, so dodali.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"