Lokal v Tivolskem parku, ki ga sploh v poletnih mesecih radi obiskujejo tako Ljubljančani kot turisti, naj bi bil neurejen in umazan, v posebno kritičnem stanju pa so sanitarije. Mestna občina razlog za tovrstno stanje pripisuje ...
Čolnarno Park Tivoli, priljubljen ljubljanski lokal v največjem mestnem parku, sploh v poletnih mesecih poleg domačinov radi obiščejo tudi številni turisti.
A kljub idilični lokaciji ob Tivolskem ribniku naj bi jih v notranjosti lokala pričakala vse prej kot prijetna izkušnja. Ena od obiskovalk se je tako na portalu Pobude meščanov obrnila na Mestno občino Ljubljana, ki je lastnik lokala in ga oddaja v najem.
"Lokal je v katastrofalnem stanju!" je zapisala. "Lijaka v obeh wc-jih sta zamašena in do vrha napolnjena z vodo, na vratih pa visi obvestilo 'wc v okvari'. Poleg tega je lokal umazan, na robu terase so smeti (pločevinke, vrečke). Lokal zagotovo ni v ponos najlepši prestolnici."
Krivdo za umazano stranišče nosijo obiskovalci parka, ki jim bo po novem vstop na WC prepovedan
Z mestne občine, Oddelka za ravnanje z nepremičninami, so nezadovoljni obiskovalki odgovorili, da so v zvezi z navedenim sestankovali z najemnikom, ki se je zavezal, da bo pomanjkljivosti odpravil.
"Sanitarije bodo po novem dostopne samo gostom lokala. Do zdaj so ga uporabljali vsi obiskovalci Tivolija, kot da gre za javni WC, kar je posledično privedlo do nečistoče, saj ni mogoče nenehno izvajati nadzora," so pojasnili.
To sicer ni prvič, da so se na portalu Pobude meščanov pojavile pritožbe v zvezi z lokalom Čolnarna. Nekateri Ljubljančani so na mestno občino že lani poleti naslovili vprašanje, kako je mogoče, da imajo na tako ugledni lokaciji lokal, ki je zanemarjen in nima osebja.
"Kavo si moraš od šanka prinesti sam, skodelico pa pospravijo. Cena je za kapučino dva evra, kar ni tako malo. Strežba in ponudba sta vsako leto slabši," je nekatere od njihovih pritožb povzel portal Ljubljanainfo.
Pristojni na mestni občini so tedaj odgovorili, da se problema zavedajo in da bodo imeli zaradi tega v prihodnjih dneh sestanek z najemnikom, vendar pa slaba postrežba še ne more biti razlog za odpoved najemne pogodbe.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"