Po njihovih besedah tovrstni program uvajajo kot prvi v svoji panogi, pri čemer si želijo izboljšati položaje vseh zaposlenih.
Platforma Glovo, ki svojim strankam zagotavlja dostop do različnih vrst blaga in jedi, je v Sloveniji napovedala uvedbo programa Zaveza dostavljalcem.
Gre za sklop pobud, namenjenih izboljšanju izkušenj dostavljavcev, ki dostavljajo prek omenjene platforme.
Izboljšanje varnosti v prometu
Da bi dostavljavcem, ki sodelujejo s platformo, zagotovil dostop do večje varnosti in zaščite, Glovo zanje uvaja tečaje prometne varnosti, ki bodo potekali v večjih mestih, kjer Glovo že dostavlja. Tečaji bodo potekali tako z neposredno fizično udeležbo kot tudi po spletu. Po besedah predstavnikov družbe se bo do konca leta 2022 tečajev udeležilo več kot 100 dostavljavcev, ki so aktivni v Sloveniji.
Glovo želi skupaj s certificiranim ponudnikom Avto-moto zvezo Slovenije (AMZS) zlasti med dostavljavci, pa tudi med državljani v splošnem, izboljšati ozaveščenost o varnosti na cesti in osebni varnosti. Na trgih tistih držav, kjer je Glovo že uvedel Zavezo dostavljalcev, je že 10 odstotkov vseh dostavljavcev opravilo tečaje prve pomoči in prometne varnosti, katerih namen je zmanjšati število prometnih nesreč in izboljšati varnost v prometu.
"Glovo skrbi, da so vsi dostavljavci, ki sodelujejo s podjetjem v Sloveniji, zavarovani za primer prometne nesreče. V svoji aplikaciji je uvedel tudi gumb za klic v sili, ki dostavljavcem daje orodje, dovolj preprosto za uporabo, da lahko v sili pokličejo pomoč in obvestijo ustrezne organe," pojasnjujejo v sporočilu za javnost.
Uvedli tudi brezplačne tečaje
Z namenom, da bi dostavljavcem pomagal izboljšati njihove poklicne veščine, bo Glovo vsem registriranim dostavljavcem zagotovil brezplačen dostop do digitalne platforme G-learning, kjer je na voljo več kot 100 spletnih tečajev s področja trženja, IT-veščin, poslovodenja, osebnega razvoja in številnih drugih področij. Predstavniki podjetja verjamejo, da bo dostop do cele vrste znanj in priložnosti dostavljavcem pomagal pri nadaljnem razvoju na njihovi poklicni poti.
V okviru Zaveze Glovo uvaja tudi program Glovo Club, ki je namenjen dostavljavcem za koriščenje dodatnih popustov prek vzpostavljenih partnerstev. Dostavljavci imajo v okviru programa dostop do posebnih promocijskih jedi izbranih restavracij in številne druge ugodnosti.
Zaveza dostavljavcem
Glovo je pred enim letom v nekaterih državah, kjer platforma deluje, uvedel program Zaveza dostavljavcem, ki predstavlja zavezo podjetja k povečanju ugodnosti, ki so na voljo dostavljavcem. Odkar je bila Zaveza dostavljavcem oktobra 2021 uvedena na globalni ravni, so njene ugodnosti na voljo že več kot 17.000 dostavljavcem na Poljskem, v Maroku, Gruziji, Kazahstanu, na Hrvaškem in v Črni gori, kar je skoraj četrtina (23 odstotkov) vseh dostavljavcev, ki po vsem svetu sodelujejo s podjetjem Glovo. To četrtletje bo program Zaveza dostavljavcem uveden tudi v Sloveniji, Bosni in Hercegovini, Gani, Keniji, Kirgizistanu, Srbiji in Bolgariji, kar pomeni, da bo do konca leta zajel še 22.000 dostavljavcev.
V državah, kjer je bila Zaveza dostavljavcem uvedena, je omenjena pobuda pozitivno vplivala na obdržanje obstoječih in pridobivanje novih uporabnikov aplikacije ter povečala prometno varnost vseh vpletenih, pojasnjujejo v podjetju.
Glovo uvaja omenjeni program kot prvi v svoji panogi, njegov namen pa je ustvariti pozitivne učinke za vse dostavljavce, poleg tega pa želi z vzpostavitvijo okvira dobre prakse spodbuditi tudi druge akterje k sprejetju podobnih standardov. Podjetje se je zavezano k uvedbi Zaveze dostavljavcem v vseh državah, kjer deluje, in sicer do konca leta 2023.
Glovo je Zavezo dostavljavcem pripravil v sodelovanju s fundacijo za pošteno delo Fairwork Foundation, temelji pa na podatkih fundacije WageIndicator ter zavarovalniških tehnologijah podjetij Qover in Chubb.
Fundacija za pošteno delo Fairwork Foundation ima sedež na Oxfordskem inštitutu za internet in Znanstvenem centru za družbene vede WZB v Berlinu. Njena globalna mreža raziskovalcev preučuje in ocenjuje delovne pogoje digitalnih platform. Fundacija bo redno ocenjevala učinke zaobljube.
Začeli so številčiti dostavljalce hrane. Je to praksa tudi drugod po svetu?