N. V. | 18. 8. 2022, 20:00
Gostje kritizirajo nedavno odprt najprestižnejši hotel Grand Plaza v Ljubljani. Upravičeno?
V prestolnici je zrasel nov razkošni hotel, ki ga lahko opazite ob vstopu v središče mesta. Zanimali so nas prvi odzivi gostov in presenečeno smo ugotovili, da so gostje po večini razočarani. Pričakovanja so namreč bila res visoka ... Poglejte, kaj jih moti.
Grand Plaza je eden največjih hotelov v Ljubljani in tudi v Sloveniji. Sodoben hotel s petimi zvezdicami ponuja 354 udobnih sob in apartmajev z resnično spektakularnim razgledom in čudovitim oblikovanjem.
Hotel ima deset svetlih in sodobnih sejnih sob s skupno konferenčno zmogljivostjo do tisoč udeležencev, kot tudi možnostjo privoza avtomobilov. Na voljo sta restavracija in bar s 300 oziroma 150 sedeži ter parkirišče za 120 avtomobilov.
Čeprav bi pričakovali, da bo ob odprtju novega razkošnega hotela potekala kakšna večja zabava, uradnega medijskega sporočila o odprtju hotela ni bilo. Investitor je zgolj objavil obvestilo o odprtju 3. avgusta na uradnem profilu hotela na Facebooku.
Kljub razkošnemu videzu zgradbe in široki ponudbi hotelskih storitev pa med komentarji na Bookingu opazimo, da je veliko kritik.
Kaj goste moti?
Čeprav opazimo, da so nekateri gostje z izkušnjo zadovoljni in bivanje v hotelu ocenjujejo z 10, je skupna ocena hotela na Bookingu 8,3, kar hotelu, ki se oglašuje kot najboljši, ni ravno v ponos. Hotel InterContinental ima recimo oceno 8,9.
In kaj goste pravzaprav pri novem hotelu moti? Zbrali smo nekaj komentarjev, ki opisujejo slabosti najnovejše nastanitve.
Osebje
"Soba je bila čudne oblike in alarm na vratih se je sprožil. Osebje ni poznalo območja: niso vedeli, kje v bližini je bankomat, studio za jogo in niso znali podati priporočila za restavracije," pravi gost hotela, v komentarjih pa zasledimo, da se nad osebjem, ki nima izkušenj s hotelskim poslovanjem, kaj šele z delovanjem v hotelskem okolju s 5 zvezdicami, pritožuje več oseb.
"Čeprav smo vprašali ob rezervaciji in nekajkrat zatem (ob prijavi, med našim bivanjem), našemu otroku ni bila na voljo otroška posteljica, v kateri bi spal," izpostavljajo komentatorji.
Gradbena dela še vedno potekajo
Poleg tega opažajo, da hotel še vedno ni povsem končan in tako špekulirajo, da morda še ni primeren za odprtje: "Soba ni bila čista. Bilo je veliko prahu in ostankov gradbenih del."
"Zgodaj zjutraj (7.00) potekajo gradbena dela," razlaga en komentator, drugi pa pojasnjuje, da so "prodali nedokončane in neočiščene sobe. Spali smo v hotelu s 5 zvezdicami v sobi, kjer kopalnica ni bila pripravljena, madeži barve pa so bili po vseh stenah in pohištvu."
Slaba čistoča in opremljenost sob
"Ogledalo v sobi je zelo slabo počiščeno, vidi se podkonstrukcija na stropu kopalnice, pri prhanju kopalnica poplavi ..." na Bookingu opisuje gost iz Avstrije.
Prav tako se zalomi pri storitvah, ki jih domnevno nudijo: "Storitve, kot je telovadnica, niso delovale. Mini bar je bil prazen, niti kave ni bilo." Gostje še izpostavljajo, da "ni restavracije ali jedilnice (prav tako ni sobne strežbe)".
"Če želite voditi hotel s 5 zvezdicami, se morate še veliko naučiti"
Kljub vsem slabostim, ki jih izpostavljajo gostje, cena za bivanje na noč v hotelu znaša okoli 250 evrov.
Čeprav (če verjamemo trditvam gostov) hotel še ni povsem končan, ne ponujajo kakšnega popusta, s katerim bi argumentirali napake.
"Če želite voditi hotel s 5 zvezdicami, se morate še veliko naučiti," gost nagovarja lastnike in zaposlene v novem razkošnem hotelu.
Kaj na kritike pravijo v hotelu? Poslali smo jim vprašanja, da bi preverili, kako bodo začeli reševati omenjene nepravilnosti. Njihov odgovor še čakamo.