Etiketa z domnevno znižano ceno, pod njo pa – enaka cena?
Tudi po zaslugi igralca Lada Bizovičarja, ki je obraz Hoferjevih oglaševalskih kampanj, je izraz "po Hofer ceni", ki naj bi označeval najugodnejše izdelke v naboru priljubljenega trgovca, že skoraj ponarodel.
Toda glede na fotografije, ki nam jih je te dni na uredništvo poslal eden naših bralcev, "Hofer cena" ni nujno ugodnejša. Bralec je bil v eni od Hoferjevih poslovalnic na območju Maribora namreč ogorčen, ko je pod etiketo s "ceno s popustom" odkril – identično ceno!
Pijača Aloe Vera naj bi bila tako na 55 centov znižana s 65 centov, vendar je stara cena 55 centov, pletenka s sirom pa z 89 centov na 59, kar je bila tako ali tako prvotna cena. Takih primerov je po besedah našega bralca še več.
"Videti je bilo, kot da so stare cene prelepili z novimi, cenejšimi, spodaj pa enaka cena. Gre za zavajanje kupcev?" se sprašuje.
Enako vprašanje smo na Hofer naslovili tudi mi in njihov odgovor bomo objavili takoj, ko ga prejmemo.