Uredništvo | 2. 10. 2023, 18:32

Zakaj so "znižane" cene na nekaterih izdelkih v Hoferju enake prejšnjim cenam? (priljubljeni trgovec pojasnjuje)

Bobo

Etiketa z domnevno znižano ceno izdelka, pod njo pa – enaka cena? Priljubljeni trgovec pojasnjuje, kaj se je v resnici zgodilo ...

Kot smo danes poročali, se je na nas obrnil bralec, ki je v poslovalnicah Hofer zasledil domnevno sporno prakso: na določenih izdelkih je bila namreč navedena cena "s popustom", ki naj bi bila nižja od običajne, a pod novo etiketo je odkril identično ceno.

Razburjeni bralec je prepričan, da gre za zavajanje kupcev: ti bi v dobri veri, da so prihranili denar, kupili več kosov "znižanega" izdelka.

Bralec

Krivec? Tehnične težave

Za pojasnilo smo se obrnili na podjetje Hofer, kjer so se odzvali izredno hitro. Zapisali so, da je zanje izjemno pomembno, da se kupci v njihovih trgovinah počutijo dobro in da jim nakupovanje predstavlja prijetno izkušnjo. 

V primeru, ki ga je zasledil naš bralec, je šlo po njihovih besedah za izdelke, ki so bili znižani med 25. in 30. septembrom, kar je razvidno tudi iz Hoferjevega letaka.

Razložili so, da morajo v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov pri izdelkih, ki so znižani, zapisati staro in novo, znižano ceno. Ker pa v trgovinah uvajajo elektronske cenovke, imajo žal tehnične težave pri prikazovanju cen znižanih izdelkov. Na digitalni cenovki se namreč izpiše le nova, že znižana cena, ne pa obe, stara in znižana cena.

Tehnične težave odpravljajo, v vmesnem času pa zakonske predpise zagotavljajo analogno, kar pomeni, da elektronsko cenovko prelepijo z lističem, kjer sta po zahtevah zakona o varstvu potrošnikov navedeni stara in nova, znižana cena.

Novo na Metroplay: "Zgodovine se moramo zavedati, da ne ponavljamo istih napak. Moramo pa jo zagotovo preseči" | Matej Grah