T. R. | 30. 9. 2024, 07:00

Enkrat jih kupite, nato pa vas iz podjetja vsako leto kličejo

Profimedia

Kadilce električnih cigaret naj bi po nakupu vsako leto klicali iz podjetja. 

Na slovenskem tržišču se je konec leta 2017 pojavila nova elektronska naprava, ki je popolnoma spremenila tobačno industrijo. Naprava se imenuje IQOS, kratica pa pomeni I quit ordinary smoking oziroma opustil sem običajno kajenje. Gre za kajenje tobaka in ne pare, inovacija pa je v načinu kajenja.

Dim, ki prihaja iz naprave se ne smatra kot pravi cigaretni dim, ampak kot neke vrste nikotinsko koncentrirana para, zato se IQOS šteje pod brezdimne tobačne izdelke. S strani bralca pa smo prejeli informacijo, da so ga po nakupu več let vsako leto iz podtjetja poklicali ter mu zastavili več vprašanj.

Kakšen pa je razlog? V podjetju so za Metropolitan odgovorili, da je namen vprašalnika o zadovoljstvu kupcev ugotoviti, kako dobro so seznanjeni z izdelki IQOS in povezanimi storitvami ter kako lahko izboljšamo njihovo uporabniško izkušnjo. Ob koncu so zapisali še: "V skladu s prejetimi odgovori in v obsegu, v katerem je to mogoče, prilagodimo naše storitve potrebam naših polnoletnih potrošnikov."

Profimedia

Električne cigarete prav tako nevarne kot navadne cigarete 

Novi tobačni izdelki naj bi bili sicer po ugotovitvah iz leta 2022 enako nevarni kot klasične cigarete. Razširjenost uporabe novih tobačnih izdelkov in izdelkov z nikotinom so govorci poudarili, da je uporaba teh izdelkov kljub prepovedi prodaje mlajšim od 18 let razširjena predvesem med mladoletniki.

Ob tem strokovnjaki opozarjajo, da so ti izdelki kljub navedbam proizvajalcev prav tako nevarni kot klasične cigarete. Strategija o zmanjšanju rabe tobaka v Sloveniji je bila sprejeta maja leta 2022. S to strategijo želijo do leta 2040 zmanjšati odstotek ljudi, starejših od 15 let, ki uživajo tobak, na manj kot pet odstotkov.

Umrljivost kadilcev je sicer trikrat višja kot umrljivost nekadilcev. V Sloveniji sicer po uradnih podatkih še vedno kadi približno petina prebivalcev, starejših od 15 let, poroča 24ur.com. Glavni razlog za privlačnost teh izdelkov za mlade sicer vidijo v privlačnih embalažah in več tisoč okusih in aromah, ki jih ponujajo proizvajalci.

Novo na Metroplay: Z Manco Trampuš o ustvarjanju s Koala Voice in vlogi pojoče krave