R.S. | 25. 9. 2022, 08:56 | Vir: STA

Je najljubša destinacija Slovencev še vedno Hrvaška? Letošnje poletje smo najraje obiskali ...

Profimedia

Počitnice pri sosedih so vedno dražje. Na vrhuncu poletne sezone je bilo bivanje v hotelu dražje tudi za 50 odstotkov. Razlogi za višje cene namestitev so povezani z rastjo cen hrane, energije in stroškov dela. Je to odvrnilo Slovence? 

Število domačih turistov in izletnikov, pa tudi število tujih turistov, ki so potovali s slovenskimi agencijami, se je lani začelo povečevati, vendar je bilo še vedno precej manjše kot pred epidemijo covida-19, je ta teden sporočil državni statistični urad. Enodnevni izletniki so se lani pogosteje kot v tujino podali po domači državi.

Najraje na Hrvaško

Slovenske potovalne agencije so leta 2021 organizirale potovanja z najmanj eno prenočitvijo za 217.000 domačih turistov. 38 odstotkov ali 82.000 jih je prenočevalo v Sloveniji, 62 odstotkov ali 135.000 pa jih je s potovalnimi agencijami potovalo v druge države, je ta teden objavil statistični urad.

Najpogostejši cilj potovanj domačih turistov v tujino je bila tako lani kot predlani Hrvaška, sledili so Grčija, Egipt in Turčija.

Profimedia

Domači turisti so lani v organizaciji potovalnih agencij iz Slovenije na izbranih destinacijah ustvarili 1,34 milijona prenočitev.

Enodnevni izleti v Italijo

Ciljna država enodnevnih izletnikov na izletih po tujini je bila lani najpogosteje Italija; sledili sta Avstrija in Hrvaška. Slovenske potovalne agencije so leta 2021 organizirale potovanja tudi za 29.000 tujih turistov, ti so v Sloveniji prenočili povprečno po štirikrat. Največ tujih turistov so agencije pripeljale iz Nemčije, sledili so turisti iz Francije in Češke.

Profimedia

V letu pred tem je v Sloveniji prek slovenskih agencij prenočilo 14.000 tujih turistov, od tega je bilo največ turistov prav tako iz Nemčije, sledili so turisti iz Italije in Avstrije. Številke leta 2019 pričajo o 196.000 takih turistih, ki so ustvarili skoraj 760.000 prenočitev.

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc