"Daj ga v usta." Poglejte, kaj se skriva za provokativnimi plakati (presenečeni boste)

2. 4. 2024, 08:41 | T. R. K.
Deli
"Daj ga v usta." Poglejte, kaj se skriva za provokativnimi plakati (presenečeni boste) (foto: Metropolitan)
Metropolitan

Po Ljubljani so se pojavili plakati z dvoumnim sporočilom. 

Provokativni oglasi niso nič novega. Novembra smo tako lahko po Ljubljani videli seksistične oglase za toplotno črpalko. Ponašali so se s sloganom, da je toplotna črpalka zaradi svojih značilnosti kot popolna snaha: "Je tako tiha, da jo obožujejo vsi sosedi""tako pametna, da je všeč tudi tašči" in "tako lepa, da sem jo predstavil vsem prijateljem".

Tokrat javnost razburjajo novi provokativni plakati, na njih je zapisano: "Daj ga v usta". Kaj pa se dejansko skriva v ozadju dvoumnega sporočila? Ljubljanainfo poroča, da sta naročnika oglasa ustanovitelja uspešne verige Hood Burger, ki sta odprla novo restavracijo z mehiškimi takosi na ploščadi Ajdovščina v Ljubljani. 

Za Ljubljanainfo je Klemen Ptičak, soustanovitelj Hood Burgerja, povedal, da so novo mehiško restavracijo Taqueria Unomas že odprli, v tem tednu pa naj bi plakati razkrili, da gre za novo restavracijo, ki ponuja takose. S poslovnim partnerjem Tilom Pleterskim je Klemen restavracijo Hood Burger odprl pred desetimi leti. 

Predlani sta dva tedna potovala po Mehiki in zbirala ideje in okuse, ki sta jih nato prenesla v Ljubljano in ponudila prave takose, kot jih strežejo v Mehiki. Cene različnih takosov se sicer gibljejo med 3,3 in 4,1 evra na kos, pričakujete lahko tudi podobne cene alkoholnih in sladkih pijač, poroča Ljubljanainfo. 

Metropolitan
V tej tudi med Slovenci priljubljeni destinaciji ostro nad neprimerno oblečene turiste: do 600 evrov kazni, če boste ...

Novo na Metroplay: “Vse, kar je za psiho preveč, nase prevzame telo” | Tomislav in Nina Senečić