J. Z. | 16. 8. 2022, 07:00
Ste z letalom prispeli na dopust, vašega kovčka pa ni? Sledite TEM nasvetom
Turistična sezona je na vrhuncu, a na potovanju gre lahko marsikaj narobe. Ena od neprijetnosti, ki pogosto doleti potnike, je izgubljena prtljaga. Pomembno je, da veste, kakšne pravice imate v tem primeru.
Vse več Slovencev se na dopust odpravi z letalom. Ker pa se letališča soočajo s pomanjkanjem kadrov in velikim številom potnikov, se zna zgoditi, da kakšen kovček ne prispe na cilj. Preverili smo, kaj lahko storite v tem primeru.
Obrnite se na letalskega prevoznika
Če na letališču ob pristanku ne bo vaše prtljage, se morate najprej obrniti na letalskega prevoznika. Na njihovem okencu morate izpolniti obrazec o izgubljeni prtljagi. Ne pozabite, pridobiti morate tudi kopijo tega obrazca.
As delays continue at Pearson, frustrated passengers are returning to terminals to search for their lost luggage. Many leave empty-handed …and return. Daily. pic.twitter.com/NmWiLvFhHq
— Scott Laurie (@_ScottLaurie) July 5, 2022
V primeru zamude pri dostavi prtljage je potnik upravičen do povrnitve stroškov za najnujnejše nakupe v času, ko je čakal na prtljago. Letalskemu prevozniku mora predložiti originalne račune za kupljene izdelke (najnujnejša oblačila, izdelki za osebno higieno.
To velja, kadar potnik nima prtljage v kraju, kjer nima stalnega prebivališča.
Če pa letalska družba prtljago izgubi, je potnik prav tako upravičen do odškodnine. Pri tem mora letalski družbi v 21 dneh predložiti seznam izgubljenih stvari, ta pa bo nato preračunala, kakšna je vrednost odškodnine.
Seznam morate predložiti pisno, pomembno pa je, da ne zamudite tritedenskega roka.
Novo na Metroplay: "Zgodovine se moramo zavedati, da ne ponavljamo istih napak. Moramo pa jo zagotovo preseči" | Matej Grah