J. B. | 26. 10. 2022, 14:29
Kako je tudi ljubezen do Hajduka rodila čudovito idejo o skrbi za okolje in otroško ustvarjalnost
Ste se v zadnjem času med obiskom trgovine zalotili, da ste si zaželeli izdelek, ki vas v dobro voljo spravi že iz otroških dni, pa ste ob pogledu nanj pogledali kot "tele v nova vrata"?
Ste v nakupovalni voziček že vrgli kekse Plazma, pa ste si naposled premislili, ker je bila embalaža "čudne" barve? Ker je bila bela in ne tradicionalne rdeče, ki se vam je prvič v spomin vtisnila že tam nekje v prejšnjem stoletju? Ali pa stari, dobri sok Pingo. Saj veste, tisti sokec v modri in oranžni barvi. Zdaj pa nenadoma v beli barvi?! Ste razmišljali, da bi otrokom za večerjo na kruh namazali pašteto Argeta junior, pa ste domov prišli praznih rok, ker je bila na prodajni polici zgolj neka čudna, embalaža bele barve in ne tiste prepoznavne oranžne?
Nova embalaža, stari, dobri izdelek
Toda bodite brez skrbi. Tudi če je vaš priljubljeni izdelek zdaj v beli embalaži, je okus še vedno isti. Ni se spremenil. Nihče ni spreminjal recepture. Keksi Plazma so še vedno stari, dobri keksi Plazma. Sokec Pingo je še vedno stari, dobri sokec Pingo. In tudi pašteta Argeta Junior je še vedno to, kar je vedno bila. Drugačni barvi embalaže navkljub.
Za spremenjeno zunanjo podobo omenjenih izdelkov Argete, Pinga, Plazme in Medexovih prehranskih dopolnil se skriva plemenita ideja o skrbi za okolje na eni in skrbi za otroško ustvarjalnost na drugi strani. Ste vedeli, da slovenska družina v povprečju letno odvrže za kar 118 kilogramov odpadne embalaže? Da o tem, kako zaskrbljujoče je dejstvo, da so otroci vse bolj prikovani pred elektronske naprave, niti ne govorimo. Omenjena podjetja želijo s projektom bela embalaža ubiti dve muhi na en mah.
Z belo embalažo ustvarjaš, da naravo ohranjaš!
"Bela embalaža otroke spodbuja k ustvarjanju nečesa novega, hkrati pa k premisleku o tem, da embalaže ni treba takoj zavreči, ampak da lahko zanjo poiščemo nove namene in jo znova uporabimo," so zapisali v sporočilu za javnost. Bela embalaža je bela tudi oziroma predvsem za to, da lahko otroci po njej rišejo, jo pobarvajo ali iz nje ustvarijo igračo.
Spodbuditi razmislek o kreativnosti
"Mercator razume svojo vlogo širše, ne le kot največji trgovec v regiji, ampak tudi kot povezovalec in generator sodelovanja. Skupni projekti, ki ustvarijo poslovne sinergije, imajo posebno dodano vrednost, saj ni pomemben samo poslovni uspeh posameznega podjetja, ampak tudi to, kako skupaj ustvarjamo in razvijamo svoje poslovno okolje. Bela embalaža izdelkov, kar potrjuje tudi nedavna raziskava, vzbuja zaupanje in lažje komuniciranje trajnostnih vrednot in spodbudo za spremembe pri kupcih. Zato želimo s partnerji spodbuditi razmislek o kreativnosti in skupnem iskanju novih rešitev, saj sta prav kreativnost in sodelovanje pri trajnostnih rešitvah med ključnimi veščinami sodobnega časa," je poudaril Tomislav Čizmić, predsednik Mercatorjevega poslovodstva.
Ob tem se je pošalil, da mu je bila ideja od trenutka, ko je prvič slišal zanjo, toliko bolj všeč, ker prihaja iz Splita in v nogometu navija za Hajduk. "Tudi glavna barva Hajduka je bela," je Čizmić dodal z nasmeškom na obrazu. V precej resnejšem tonu je dodal, da projekt bela embalaža nima končnega datuma, saj verjamejo, da bo na trgu prisoten za vedno. Po njegovih besedah so kupci projekt dobro sprejeli, prvi prodajni rezultati so pozitivni.
Posebne izdaje izdelkov v belih embalažah so na voljo v vseh Mercatorjevih trgovinah, v 66 Mercatorjevih supermarketih in hipermarketih pa so še posebej označene in izpostavljene.
"Mercatorjev projekt bele embalaže smo takoj prepoznali kot veliko zgodbo, katere del smo želeli biti. S partnerjem imamo že odlično izkušnjo sodelovanja pri projektu Argeta posoška postrv, kar je še olajšalo našo odločitev za sodelovanje. Otroke učiti o pomenu varovanja okolja, ravnanju z embalažo, najsi gre za ponovno uporabo ali odgovorno ločevalno odlaganje, je neprecenljivo za našo prihodnost. Koristi projekta so večplastne, seveda pa želimo tudi utrditi prepoznavnost Argete kot trajnosti zavezane blagovne znamke," je med drugim dejal Enzo Smrekar, podpredsednik Atlantic Grupe za Delikatesne namaze, Donat ter internacionalizacijo.
V Medexu niti za trenutek niso imeli pomislekov. "V Medexu je naše delovanje prav na vseh nivojih trajnostno naravnano, zato smo se z veseljem pridružili Mercatorjevemu projektu belih embalaž, ki pooseblja vrednote trajnostne naravnanosti, sodelovanja, odgovornosti in vključevanja. Za bele embalaže je uporabljeno kar 60 % manj barve, pa še to so barve na vodni osnovi. Ena največjih prednostih belih embalaž pa je zagotovo ta, da omogoča otroški domišljiji, da razširi krila. Na žalost so v tem digitaliziranem svetu, kjer je vedno manj pristnih človeških stikov in iskrivega ustvarjanja, prav otroci najbolj prikrajšani," je dejala direktorica Aleša Mižigoj.
Mihajlo Stojković, direktor razvoja izvoza na mednarodne trge v Koncernu Bambi, se je strinjal s svojimi sogovorniki, ob tem je pojasnil: "Bambi je družbeno odgovorno podjetje in že več kot pol stoletja podpira prizadevanja za zdravo okolje in srečno otroštvo. V veselje in ponos nam je biti del projekta, ki spodbuja ustvarjalnost in trajnostno razmišljanje pri najmlajših, posebej še z blagovno znamko Plazma, ki ima že 55-letno zgodovino odraščanja s številnimi generacijami."
Iz Fructala so medtem sporočili, da je "sodelovanje v Mercatorjevem projektu bele embalaže še eden od razlogov za sodelovanje in odlična priložnost za uresničevanje naše strategije trajnostnega poslovanja".
Naslednjič, ko ne boste prepričani, ali je "bela" Plazma vseeno prava Plazma, brez skrbi. Dodajte jo v nakupovalni voziček. In tudi vi boste naredili nekaj dobrega za okolje. In za vaše otroke.