Pred volitvami so za diskreditacijo najverjetnejšega mandatarja za sestavo nove vlade samo na družbenem omrežju porabili ogromno vsoto denarja.
Poročilo o porabi slovenskih oglaševalcev na Facebooku, ki jih zaradi transparentnosti delovanja objavlja ameriški velikan, razkriva, da je SDS samo na omrežju Facebook porabila 40 tisoč evrov. Iz poročila je razvidno, kdo je v zadnjih 30 dneh porabil največ denarja za oglase o volitvah in drugih političnih vprašanjih. Z velikim naskokom je na prvem mestu propagandni aparat največje vladne stranke, ki se kljub astronomskim vložkom v kampanjo, s katero je na vsakem koraku nagovarjala volivce, seli v opozicijo.
Ti podatki dodatno potrjujejo, da so v SDS in strankarskih medijih grobo kršili predvolilno zakonodajo. Po tej so volilna kampanja vse politične oglaševalske vsebine in druge oblike politične propagande, ki se izvajajo v obdobju 30 dni pred volitvami, njihov namen pa je vplivati na odločanje volivcev. Kampanja je finančno omejena, porabljena sredstva pa so pod drobnogledom računskega sodišča.
Če je vlada Janeza Janše brez sramu porabljala davkoplačevalski denar za poveličevanje svojih dosežkov, so "umazano delo" opravili mediji SDS. Z manipulacijami in lažmi so skušali očrniti svojega največjega nasprotnika.
Ker jih gleda in bere premalo ljudi, so si pomagali z denarjem. Tako so na Nova24TV v treh dneh pred parlamentarnimi tolitvami, ko je že začel veljati volilni molk, na omrežju Facebook sponzorirali videoposnetek, katerega glavno sporočilo je bilo: "Golob vam bo ZNIŽAL PLAČE. Izbira je vaša."
Nova24TV je sponzorirala oglase za blatenje Roberta Goloba
Kot poroča portal necenzurirano, so na Novi24 za promocijo porabili med 700 in 800 evrov, s čimer so si "kupili" od 150 do 175 tisoč prikazov. Tolikokrat se je ta oglas prikazal aktivnim slovenskim uporabnikom Facebooka. Teh je po zadnjih podatkih agencije Valicon okoli 800.000.
Na Nova24TV so se odločili, da bodo bolj agresivno nagovarjali prebivalce podravske in savinjske regije. Gre za območja Slovenije, kjer na parlamentarnih volitvah običajno zmaguje SDS, zato je stranka na ta način skušala mobilizirati njene privržence.
Večina strank si toliko denarja ne more privoščiti
Velika vsota denarja je šlo za širjenje dobrega glasu o vladi Janeza Janše. Na Nova24TV so veliko večino svojega mesečnega proračuna, če ne celo več, porabili za promocijo člankov, v katerih z lažnimi novicami diskreditirajo Roberta Goloba.
Sredstva, ki jih je samo na omrežju Facebook porabila Nova24TV, so nepredstavljiva za večino političnih strank, ki so se potegovale za mesta v državnem zboru. Poleg tega je Nova24TV proti Golobu več tednov vodila tudi negativno kampanjo na najbolj priljubljenem slovenskem spletnem iskalniku Google. Tam je zakupovala ime Roberta Goloba in njegove stranke, s tem pa ljudi, ki so iskali informacije o njem, vodila na svojo spletno stran, na kateri jim je ponudila zbirko domnevnih afer.
https://www.metropolitan.si/novice/slovenija/razprava-o-svobodi-medijev-v-srednji-evropi/
Novo na Metroplay: Dedek Mraz opozarja: "Starši, ne delite otrok na pridne in poredne!"