Uporabljate telefon z operacijskim sistemom Android? Potem imamo za vas slabo novico.
Uprava Republike Slovenije za zaščito in reševanje je na družbenih omrežjih razložila, zakaj je prišlo do velike zmede v klicnih centrih. V zadnjem mesecu je bilo namreč 70 odstotkov klicev v sili opravljenih po nesreči, to pa se je zgodilo zaradi nove posodobitve mobilnih telefonov.
Funkcija pametnih telefonov ob večkratnem pritisku na gumb za vklop in izklop zaslona avtomatsko začne 10-sekundno odštevanje, potem pa pokliče številko 112. To velja za telefone z operacijskim sistemom Android. Na drugi strani so Applovi telefoni pri tem bolj posrečeni, ker za sprožitev klica zahtevajo tudi podrs po zaslonu.
Pri Upravi za zaščito in reševanje so opozorili tudi na problem, ki jih takšni "napačni klici" povzročajo. Linije za pomoč so lahko zaradi njih zasedene za tiste, ki potrebujejo pomoč.
Rešitev je enostavna
Funkcijo klicanja 112 lahko izklopite - med nastavitvami poiščite zavihek "Varnost in nujni primeri," nato pa izklopite funkcijo "SOS v sili".
Novejše mobilne naprave imajo funkcijo SOS v sili, ki omogoča enostaven klic, a hkrati v naših Regijskih centrih za obveščanje1⃣1⃣2⃣ povzroča veliko število nenamernih klicev, kar pa lahko predstavlja težavo. Zakaj❓ pic.twitter.com/1Qei9BisWV
— Uprava RS za zaščito in reševanje (@URS_ZR) May 31, 2023
Klici v sili kmalu tudi prek aplikacij na mobilnih telefonih
Novo na Metroplay: “Zdravstveno komuniciranje mora temeljiti na znanstvenih, preverljivih dejstvih!” | Mitja Vrdelja