K. Ž. | 7. 11. 2023, 12:20
Znano, kaj tiči za plakati, ki so zmotili župana Radencev (namen vas bo presenetil)
Odgovorni za plakate so pozdravili županov hiter odziv.
Nedavno smo poročali, da so se po Sloveniji pojavili nenavadni plakati, za nekatere so bili celo prostaški, saj je na plakatu pisalo zgolj: "SRANJE". Takrat se je oglasil tudi razvpiti župan občine Radenci, Roman Leljak, ki je med svojim besnenjem zagrozil tudi s policijo. A tisti, ki stojijo za plakati, županov odziv pozdravljajo, saj je s tem pravzaprav posredno opozoril na nevarnost, ki preži na ljudi, kadar ti ne ukrepajo dovolj hitro.
A za kaj gre?
Mnogi so se medtem spraševali, kaj tiči v ozadju teh navidezno neprimernih plakatov. A izkazalo se je, da gre za izjemno plemeniti namen. "Osrednji namen komunikacijske kampanje društva Onkoman je bil izzvati hitro reakcijo javnosti. Tako, kot je hitra reakcija pomembna pri neprimernem blatu, saj lahko kaže na simptome raka prebavil," so sporočili iz društva Onkoman.
Tako so se v društvu odločili za precej drzno potezo in v sodelovanju z oglaševalsko agencijo AV studio ter drugimi partnerji pripravili na prvi pogled kontroverzno oglaševalsko akcijo. Zagotovo je plakat opravil svoj namen, saj je v javnosti precej završalo, cilj pa je bil dosežen. "Če je onkološka bolezen odkrita dovolj zgodaj, je tudi zdravljenje bolj uspešno," je povedal predsednik društva Onkoman Matej Pečovnik.
Rak prebavil predstavlja drugi najpogostejši vzrok smrti na onkološkem področju. Ozaveščevalna akcija je zaradi majhnega proračuna, ki je odvisen zgolj od donatorjev, potekala le na 50 plakatnih mestih. To pomeni, da z drznim plakatom niso mogli biti prisotni v vsakem slovenskem mestu. Vendar se jim je drzen nastop obrestoval, saj je zavoljo družbenih omrežij sporočilo akcije doseglo praktično vso Slovenijo.
"Za razliko od velikih oglaševalcev ima naše društvo mikroskopski proračun. Zato v novembru bijemo bitko Davida in Goljata, ko moramo včasih iti čez rob, da ne bi bili spregledani," je dodal Pečovnik.
Onkoman je prvo onkološko društvo v Sloveniji, ki je prvenstveno namenjeno moškim. Sporočajo, da so ženske tiste, ki se društvom pogosto pridružijo le nekaj časa po odkriti bolezni, pri moških pa je ravno nasprotno. Ti ali se vpišejo zelo pozno ali pa nikoli. Zato se v društvu vsak november borijo za pozornost javnosti tudi, da bi povečali število svojih članov, med katerimi so družinski člani obolelih, preboleli, prijatelji, strokovnjaki različnih področij ter vsi dobre volje, ki so pripravljeni pomagati.
Društvu lahko vedno donirate na donatorski račun NLB: SI56 0222 2026 2126 840 ali pa se mu pridružite.
Zapisali so še, da je Sranje prineslo rezultate, saj so na telefonsko številko, ki je bila pripisana na plakatu, prejeli ogromno odzivov. "To pomeni, da je ogromno ljudi izvedelo, kako pomembna je hitra reakcija na neprimerno blato. Odzvali so se predvsem starejši po 60. letu starosti, ki so tudi med najbolj rizičnimi skupinami in morda so komu od njih rešili življenje," so še dejali na društvu.
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc