Neprijetno presenečenje na polici: Lidl pojasnjuje, kaj je šlo narobe

15. 4. 2025, 16:00 | R.S.
Deli
Neprijetno presenečenje na polici: Lidl pojasnjuje, kaj je šlo narobe (foto: Profimedia)
Profimedia

Takšen je odziv priljubljene trgovine. 

Kupec je pred dnevi v slovenskem Lidlu naletel na pokvarjen izdelek. Na polici je namreč opazil mesni izdelek, ki je bil prekrit s plesnijo. Za pojasnilo smo se obrnili na Lidl. 

Lidl je zagotovil, da so izdelki v trgovinah predmet rednih kontrol kakovosti. Čeprav tovrstni primeri ostajajo redki, pa so v podjetju prepričani, da je izredno pomembno, da se vsak posamezni primer obravnava s čim večjo pozornostjo, da bi preprečili ponovitev takšnih težav.

"Ne glede na učinkovito kontrolo kakovosti do takih primerov v trgovinah izjemoma vseeno lahko pride. Razlog je lahko v (mikro)poškodbah embalaže, ki bodisi ne tesnijo dovolj, lahko pa se, kljub previdnosti med rokovanjem z izdelkom (npr. med transportom, pri zlaganju na police ipd.), zgodijo," so povedali za Metropolitan. 

Neprijetno presenečenje na polici: Lidl pojasnjuje, kaj je šlo narobe
Reddit

Vsem kupcem, ki so priča takšnim primerom, svetujejo, da na to opozorijo zaposlene v trgovini, ki bodo lahko ustrezno ukrepali. "Sicer pa pri tovrstnih primerih vse Lidlove kupce pozivamo, da se na nas obrnejo prek službe za pomoč kupcem ali kontaktnega obrazca na naši spletni strani: Contact Support Lidl App. Na podlagi prejetih podrobnejših informacij (točno ime izdelka, LOT, rok uporabe ...) lahko reklamacijo kupca obravnavamo v skladu z internimi smernicami, obvestimo proizvajalca in preverimo vse dejavnike, ki so lahko vodili v omenjeno situacijo".   

V omenjenem primeru niso zaznali, da bi šlo za generalno neskladnost živila v prodaji. "Če bi, pa imamo vpeljan učinkovit sistem ukrepanja in tudi proaktivnega obveščanja javnosti," so še dodali. 

Kupec v slovenskem Lidlu naletel na neprijetno presenečenje: pogledal je na polico in tam zagledal ...