Lidl prodaja nekaj, kar je obnorelo Slovence, zdaj pa je jasno, kdo stoji za temi izdelki

4. 3. 2025, 15:20 | Uredništvo
Deli
Lidl prodaja nekaj, kar je obnorelo Slovence, zdaj pa je jasno, kdo stoji za temi izdelki (foto: Profimedia)
Profimedia

Tudi diskontne trgovske verige so odkrile, da se še kako izplača prodajati kozmetične izdelke.

Med njimi je tudi trgovska veriga, ki je priljubljena med Slovenci. V Lidlu je mogoče kupiti kozmetične izdelke blagovne znamke Cien, čigar cene so - v primerjavi z drugimi kozmetičnimi znamkami - res žepom prijazne.

Pomen naziva Cien, Lidlovega lastnega branda

Kot poroča portal Fenix.de, cien v španščini pomeni "sto". Kot je za omenjeni portal pojasnil tiskovni predstavnik trgovske verige, blagovna znamka Cien "v skladu z imenom predstavlja stoodstotno kakovost, čistočo in lepoto."

Naj še poudarimo, da v Öko-testu nekateri njihovi kozmetični izdelki skoraj vedno dobijo najvišje ocene. Na primer dva roll-on dezodoranta sta leta 2121 dobila oceno "zelo dobro" zaradi svojih kakovostnih sestavin. Gre za “Cien Pure Freshness 48h” in “Cien Nature Bio-Citrus”.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 👱🏻‍♀️👩🏻 | PROMOCJE | NOWOŚCI | KOSMETYKI (@dziewczynyzdrogerii)

Spomnimo: Öko-Test je nemška neodvisna revija za potrošniške teste, ki se osredotoča na ekološko in zdravstveno neoporečnost izdelkov. Revija, ki izhaja od leta 1985, testira širok spekter izdelkov, vključno s prehranskimi izdelki, kozmetiko, gospodinjskimi pripomočki, otroškimi igračami in drugimi potrošniškimi dobrinami. Njihovi testi slovijo po tem, da analizirajo sestavo izdelkov, pri čemer preverjajo škodljive kemikalije, pesticide, težke kovine in druge potencialno nevarne snovi.

Ocene temeljijo na strogih merilih, pogosto strožjih od zakonskih zahtev. Izdelki, ki prejmejo oceno "sehr gut" (zelo dobro) ali "gut" (dobro), veljajo za varne in kakovostne ter pogosto pridobijo zaupanje potrošnikov. Po drugi strani pa izdelki z negativnimi ocenami pogosto povzročijo burne razprave in umike s trgovskih polic, je zapisano na Wikipedii. Öko-Test je zaradi svoje neodvisnosti in strogih testiranj zelo cenjen med potrošniki v Nemčiji, pa tudi v drugih evropskih državah, podobno kot Stiftung Warentest, ki je še ena vplivna nemška organizacija za potrošniške teste.

Avgusta 2021 je nemška potrošniška organizacija testirala tudi Cienove šampone, ki so dobesedno pometli z veliko dražjo konkurenco. Šampon ” Tag für Tag Frucht/Vitamin ” je na testu prepričljivo zmagal s skupno oceno 1,9.

Cien obstaja že več desetletij

V Lidlu so prve Cien izdelke na tržišče poslali že leta 1982. Sicer te kozmetične izdelke proizvajajo v tovarnah Dalli, podjetje pa jih ne dela izključno za Lidl. Gre za družinsko podjetje iz Stolberga, ki izdeluje kozmetične proizvode še za Baleo, sicer DM-ovo blagovno znamko.

Podjetje Dalli je leta 1845 ustanovil Andreas August Wirtz in v začetku so proizvajali samo mila. Poleg Ciena in Balee podjetje proizvaja še za Aldijevo blagovno znamko Tandil in Pennyjev Blik. V tovarni je zaposlenih okrog 2000 ljudi. Leta 2020 je Lidl, ki ima skupaj okrog 11.500 trgovin v 29 državah, še razširil blagovno znamko na lastno linijo naravne kozmetike - Cien nature, še poroča portal Fenix.de. 

Američanka ne more prehvaliti ljubljanske restavracije: "To je bil najboljši obrok v mojem življenju"

Novo na Metroplay: "Upanje zahteva pogum" | N1 podkast s Suzano Lovec