Nekateri deli Ljubljane med seboj niso ustrezno povezani z javnim prometom ...
Mreža dvaintridesetih linij mestnega potniškega prometa pokriva približno 97 odstotkov urbanega območja Ljubljane, kar pomeni, da ima večina ljubljanskih gospodinjstev avtobusno postajališče na dosegu manj kot 500 metrov.
A čeprav to zagotavlja dostopnost javnega prevoza z vseh koncev mesta, to še ne pomeni, da so poti vedno najkrajše. Nekateri predeli Ljubljane so med seboj povezani le z obveznimi prestopi ali daljšimi obvozi okoli mestnega središča.
Manjkajoča neposredna povezava je denimo Novo Brdo-Šiška, na kar je nedavno opomnila uporabnica spletnega servisa Pobude meščanov.
"Od Novega Brda vozi avtobus številka 14, ki pelje skozi Rožno dolino do centra in naprej. Se pa z Novega Brda veliko ljudi vozi tudi v Šiško, do katere žal ni avtobusne povezave," je zapisala in celo predlagala, kje bi lahko vpeljali novo linijo.
"Z Novega brda do Šiške pelje cesta Pot rdečega križa, ki zavije desno na Pot Roberta Blinca. Ta cesta se priključi Večni poti, ki pelje do Šiške in je odlična povezava med Novim Brdom in Šiško, vendar žal po njej ne pelje avtobus. Predlagam dodatno linijo, ki bo po zgoraj omenjeni poti povezovala Novo Brdo ter Šiško," je zapisala.
Podobne prošnje so se pred časom že pojavile tudi za povezavo Vič-Šiška, ki je z avtom v normalnem prometu prevožena v dobrih desetih minutah, z avtobusom pa lahko od enega do drugega konca, ker gre avtobus skozi celoten center mesta, potrebujete tudi eno uro.
Morda vas zanima tudi:
- Avtobusi iz časa Jugoslavije, ki so pred leti izginili z ljubljanskih cest, se jih še spomnite?
- LPP po več letih uvaja spremembo
Preverili bodo nove možnosti
Na občini so se za predlog zahvalili in dejali, da so v podjetju LPP pristopili k projektu celostne preveritve in prenove sheme linij v mestnem potniškem prometu.
"Trenutno se izvaja študija preveritve linij LPP. Ta se izvaja v okviru zasnove širšega prometnega koncepta, ki se navezuje tudi na izgradnjo novega Potniškega centra Ljubljana (PCL)," so pojasnili.
Obljubljajo, da bodo v okviru študije preverjene različne variante poteka linij, ob čemer bo preverjena tudi omenjena možnost izboljšanja linij, ki bi povezovale različna območja, brez vožnje skozi center mesta.
Novo na Metroplay: Zemlja omogoča, da se zgodi čarovnija | N1 podkast s Suzano Lovec